октомври 11, 2009

Отново на линия

След като проблемите с РС-то ми се разрешиха с изключителната помощ на един невероятен човек, който с радост наричам мой приятел вече мога да кача някои от направените от мен картички през последната една-две седмици.

Първата серия картички са в стил, съвсем различен от моя. Досега винаги съм избягвала използването само на хартия, но след многото изгледани красоти, направени предимно от хартия, реших и аз да се пробвам и да се опитам да разширя картичкогледа си в синхрон с топлото слънчице и циганското лято тези дни. :)))




4 коментара:

Nana каза...

Много са хубави, особено първата и третата ми харесват най-много. Радвам се, че си пробвала нещо различно, определено си заслужава резултата!

Ivolina каза...

Много красиви картички. Особено ми харесват първата и втората.

Нети каза...

Толкова е приятно да видиш, че съществува някой като теб ( сама себе си лаская :))!Благодаря за радостта, която ми достави! Картичките ти са страхотни!

Irena каза...

Много красиви картички в хубави весели цветове.
Последната е прелестна, роклята е много хубава.