ноември 28, 2009

Коледа безкрай






6 коментара:

Нети каза...

Creative, чудесни са всичките! Много приятни вариации на една и съща идея! Но все пак да си призная - първата ми е най по сърце :).

kukuleta каза...

Нямам думи!!!Тази с елхата е невероятна.Както винаги креативна:)))

Creative каза...

Мерси Ви! :)

Няма да съм аз, ако не изпробвам всякакви възможни цветови и графични вариации на дадено мотивче. :))
И на картичката с елхата имам вариация. :))) Дори няколко. Но малко по-късно ще кача още снимки.

Ivolina каза...

Прекрасни картички. Много ми харесват цветовете, които използваш. Аз съм фен на ярките цветове и всичките ти картички са точно в такива цветове, които харесвам.

chiges каза...

Прекрасни! Първата наистина е като приказка- малко сладко чорапче, звезди- страхотно!

Zlatoena каза...

Харесах много коледните картички със снежинки. Много разчупени са и много ми допадат:)