декември 18, 2009

Рапсодия в червено

Отдавна не бях опаковала подаръци.
А моето отношение към опаковките е много специално.
Лично за мен и най-стойностния подарък губи, ако не е поднесен ефектно, по подобаващ начин, с необходимата емоция и в подходящия момент.
Затова, когато ми се налага да опаковам, винаги се старая самата опаковка да бъде втори подарък, допълващ основния.
Снощи ме засилиха да опаковам подарък за колежка, естествено с допълнение картичка. Първоначалната ми идея беше за нежни цветове. Но, Коледата надделя, естествено. :)) И с щипка ухание от предстоящите празници, реших цветовата гама в леко агресивната червено-златна класика. И нали е дама, цветята трябва да изобилстват, а ако е едно - да е пищно.
Снимките, естествено не са на ниво, заради времето на изработване и предаване.




4 коментара:

Ваня каза...

Може ли да получа така опакован подарък и аз , за рoжденият си ден например ?

Нети каза...

Ти си просто невероятна! Разкошна е опаковката! Картичката също!

Greta каза...

Страхотни са!Определено много ми допадат!

Creative каза...

Много благодаря за отзивите! :)
И много се радвам, че ви е допаднала опаковката и допълващата я картичка!
То, всъщност нали целта на всички ни е именно да радваме другите със сътвореното от нас и няма по-голяма радост, когато това е постигнато. :)