декември 18, 2009

Картичка за Ани



Виждайки тези маргаритки вече знаех как ще изглежда картичката. И кой е нейният идеен подбудител. И на кого ще я посветя.
Много красоти ми грабват погледа, много от тях ми стават Любими.
Но много малко са тези, които като ги видя и директно ми се иска и аз да ги претворя едно към едно, тъй като обичам чуждите красоти да ми галят погледа, но честно да си призная, предпочитам да създавам мои собствени, с мой собствен отпечатък. :) (доколкото и както мога :))
И ето, тази картичка е от тези, които се запечатват в съзнанието ми и беше визуализирана, попадайки на точните материали за нейната реализация. Естествено, супер далеч съм от първообразът, който е уникален!
Не познавам Ани лично, а само виртуално, от нейния сайт, в който тя ни позволява да се докоснем до чудния й свят от вълшебства, сътворени от нейните ръце; от темата във форума на Бг Мама, в която много момичета споделяме общата страст към хартията.

Впечатлена съм от нейният ентусиазъм и творчество, от нейния кураж да отстоява своя стил и да се занимава с това, което й доставя истинско удоволствие! И знам, че скоро отново ще е "на крака", осъществявайки всички свои идеи и отново ще ни радва с неизчерпаемата си енергия, творейки красота след красота!

Ани, тази картичка е за теб! Макар и виртуално, те прегръщам и ти пращам много усмивки с пожелание за бързо напълно възстановяване и букет от незабравими положителни емоции, споделени с любимите ти хора!

2 коментара:

Annie каза...

Просто не мога да ти кажа колко много ме зарадва!!! Благодаря ти!!! Аз наминах да видя какви нови постове има по любимите ми блогове и попаднах на заглавието и влязох да видя картичката, понеже ми хареса, но и за миг не предположих, че аз съм Ани, за която става въпрос! :-)
Много съм щастлива, че съм те вдъхновила с нещо, което съм направила да създадеш нещо толкова красиво!!!
Благодаря ти за хубавите пожелания и за прекрасния пост, който ме зареди с положителна енергия за цял ден!

Creative каза...

Изключително съм радостна, ако наистина съм успяла да допринеса денят ти да е още по-усмихнат! И се надявам позитивизма да не те напуска и занапред, защото точно усмивките и положителните мисли гонят болката и неприятностите.
Поздрави!! :)