декември 20, 2009

Коледа е вече пред вратата!



6 коментара:

kariluis каза...

Creative картичките са СУПЕР!!! И снежинката и весла коледата и камбанките са просто върхъТ.

Нети каза...

Да ти завиди човек за търпението, Creative! А резултатът от него е винаги невероятен!

Annie каза...

Просто нямам думи аз! Толкова много ми харесват всичките!!!Наистина голямо търпение имаш да ги правищ едно по едно нещата, но резултатите си заслужават!

Creative каза...

Много, много благодаря за милите думи на всички!
Мда, шиенето върху хартията си е доста времеемко, обаче пък ми доставя огромно, огромно удоволствие. Още по времеемко и всъщност трудоемкото тук е правенето на дупчиците, където вече трябва да изпробвам наистина търпението си .. :(
Правенето на схемите също ми доставя страшно удоволствие.
Специално за тези тричките ползвах идея от нета, обаче аз сама трябваше да си ги направя в мой мащаб и да си ги подготвя за моите ми цели, т.е. имах ги на РС-то като картинка, но сама трябваше да си ги разграфя, мащабирам и одупча .. :))
Имам и още няколко мотивчета ушити вече, други само одупчени и нямам търпение да ги внедря в картички. :)

Greta каза...

Много са красиви!За мен тази техника и целият процес са абсолютно непозната,но си представям колко труд е вложен.Изглежда страхотно!

Лара каза...

Нямах възможност да поглеждам в нета някое време и гледай какво става-натворили сте толкова красота! Снежинките ти са прекрасни, както и елхичките, особено първата картичка!
Имаш талант да създаваш красота :) Поздравления,Светле и още много творчески изяви!