януари 05, 2010

Зима е .. отново

Това ще бъде последната серия зимни картички този сезон от мен. Май?! :)
Отдавна се канех да изпробвам специалните спрейове, които имам за декупаж на салфетка върху хартия, и най-накрая се наканих. Обаче, естествено, бях забравила вече последователността на стъпките и кой спрей как се ползваше. Ми, напълно нормално, то след цяла година как няма да забравя. Знаех си, че трябваше да си водя записки тогава, ама нА .. а на флаконите описание за употреба - естествено няма. Затова и постигнах резултат наполовина. Засега. Ама смятам да продължавам с опитите. :))
Та, картичките с Дядо Коледа са декупажните, т.е. Дядо Коледа е декупажЪТ. :)








7 коментара:

Ivolina каза...

Искам да се похваля, че първата от тези приказни картички е вече при мен.
Много съм щастлива, да притежевам една от твоите творби и ти пожелавам през новата година да сътвориш още много красиви неща.

Creative каза...

Много ти благодаря, Деси!
Ей, много се радвам, че си я получила и че ти харесва. :) Бях се разтревожила да не се е загубила някъде по трасето.
И се надявам, все по-често да ни радваш с твоите красоти. :)

chiges каза...

И аз си познах моята :).
Страхотни са всичките! И много ме изненада това, което пишеш, че дядо Коледа е направен с декупаж- изглеждат като фабрични. Ще разгледам пак отблизо.

Annie каза...

Направо да се чуди човек коя да коментира по-напред! Много ми легна на сърце последната...не знам защо, просто така я усешам. ;-)

Creative каза...

Мерси, момичета! :)

chiges, ефектът на тези спрейове е невероятен. Един от тях спомага да си изрежеш всякакъв елемент от салфетката, колкото и миниатюрен да е, абсолютно без проблем и притеснение от смачкване, скъсване и повреждане. Друг спрей ти дава възможност да декупажираш салфетка върху всякакъв цвят основа, защото запечатва цветовете и ги прави наситени и така не позволява основата да прозира. С трети спрей салфетката се залепва без притеснението от това дали няма да се скъса, набръчка и пр. А има спрей и за създаване на ефекти върху вече направеният декупаж. И резултатът е, че така декупираният елемент изглежда буквално като печат върху хартията. Обаче е много важна последователността и стъпките и точно как да се направят нещата, то и затова моето се получи наполовина, т.е. въобще не е това, което трябваше, обаче съм се амбицирала да се присетя кое как се правеше и ще показвам. Между другото сещам се, че имам елементи от салфетки направени по правилния начин още миналата година, така че ще ги внедря в картички, ще снимам отблизо и ще покажа.

Annie, цветът на картона е прасковен, а картинката е в кафявата гама, което от снимката не личи много добре. Та, на живо картичката е още по-нежна. :) Макар и да не е типичната коледно-зимна цветова комбинация, страшно ми хареса как се получи съчетанието, затова ми е една от любимите. :)

chiges каза...

Фантастичен е ефектът! Знаеш ли колко време съм гледала, пипала и цъкала с език :D. Дори и не съм подозирала за съществуването на такива спрейове, така че за мен ще бъде интересна една публикация за това.

Нети каза...

Малее, колко съм изпуснала! Големи красоти! Дори не мога да си избера фаворит, всичките са великолепни!