януари 10, 2010

Coffee

3 коментара:

chiges каза...

Картичката е прекрасна! Страхотни цветове и много добър скеч. И на предната ми направи впечатление, но там е по- стилно излъчването :).
Има много кафено настроение :D.
Интересна ми се вижда червената чашка. С нещо си обработила ръбчетата и май.

Creative каза...

Мерси, Теди! :)
Хартията, на която е принтирана чашката е много интересна, тъй като не е стандартната 80 гр.-ова, а малко по-плътна, но пък крехка :) и много готино се получават ръбчетата. Точно, както аз ги обичам - леко неглижирани, дори само при рязане (както е в случая с тази чашка), а с макетно ножче се получава идеален разръфанаж, съвсем неглижиран :)), абсолютно без много усилия.
А този скеч страшно ми хареса и затова реших да поимпровизирам върху него с цветове.
А тъй като обожавам кафето, просто нямаше начин да не го експлоатирам като тема. :) Първоначалната идея за подредба на чашките на масата и тяхната бройка, беше съвсем друга, но в крайна сметка друго се получи. А и тъй като чашките не са "монтирани", а просто "ей така сложени" :)), не знам какво ще ми хрумне в последствие като крайна завършеност на това карте. :)

suslik009 каза...

Какие у вас стильные открытки!superrrr!