януари 26, 2010

Предай нататък Hand made подарък

Дами и господа,
Вярна на принципа "по-добре късно, отколкото по-късно" :)), откривам официално церемонията по повод удостояването на първите петима души, които оставят коментар в тази публикация с почетното звание "носител на hande made подарък от Creative" :)), награждаването, на които ще протече в рамките на една календарна година (много, бре :)) ), броено и аз не знам от кога точно - деня на заявката на съответния заявител или от деня на попълване на квотата? :))
И тъй като все пак совите не са това, което са, естествено си запазвам правото за изненади (приятни ;) ) и по отношение на участници, и по отношение на срокове, и по отношение на хендмейда-а. :)) Единственото "условие", на което трябва да отговарят взелите дейно участие тук :)) е и те да направят същото, а именно - да предадат нататък щафетата от усмивки и прекрасни hande made изненади. :)
За участието ми в тази интересна и вълнуваща игра главен виновник е една фея с наистина вълшебни ръце - new art_mama. :) Видях го, видях го и аз, това вълшебно снежно човече! (*гледа встрани и нагоре разсеяно и си свирука*) :)))

6 коментара:

Ваня каза...

Ами да се запиша и тук.Може би това ще ми е стимул и аз да се включа вече а не само да гледам и да се възхищавам !

Мързеланче каза...

Айде аз втора :))) И да те поканя тук http://marzelanche.blogspot.com/2009/11/blog-post.html :)))

Creative каза...

Благодаря Ви, момичета! :) Много се радвам, че имате жалание да получите нещо направено от мен. :) Записани сте. ;)
Ако се сетите по някое време, метнете ми по едно лично (във форума) с точен адрес, а ако не - то аз ще ви потърся със сигурност, когато дойде момента .. ;)

Нети каза...

Слава богу, и аз се закачих :)! Вече втори ден се каня да се включа и мислех, че съм закъсняла.

ВД каза...

Надявам се,че ще ме приемете сред вас.Обичам предизвикателствата,а това е точно за мен.Обичам да правя подаръци.

Creative каза...

Нети и ВД, и двете сте записани. :) И се радвам, че имате желание за нещо направено от мен. :)
Ще чакам и от вас адресчета на мейла ми (harmony@mail.bg). :)