януари 10, 2010

Red Roses

7 коментара:

Nana каза...

Опитвам се да реша коя ми харева най-много за да коментирам под нея, миясле че вече стана ясно. :) Честито ново оформление на блога, и както веднъж вече казахм ника ти не е случаен! :)

Нети каза...

Трябва и аз да се присъединя към решението на Nana, защото и аз се чудих по същия начин.
Тази ми се струва много романтична, изглежда ми като направена от плат (особено заради карето)- като маса приготвена за следобеден чай и скъпи гости :). Чудесна е!

chiges каза...

Много ме усмихна коментара на Нети :) за скъпите гости. Много романтична е наистина, много нежна. Харесва ми.

Creative каза...

Благодаря, момичета! :)
Съвсем случайно при поредното преподреждане на листи и картони, това сиво каренце, (което в интерес на истината бях го позабравила) попадна върху червения, (отиващ към вишнаво) картон, и очите ми останаха в това съчетание на цветове. Направо се влюбих в него и още на секундата знаех какво ще направя с тях. Това е най-бързо дошлата и осъществена идея. Естествено, шиенето ми отне известно време, обаче си заслужава всеки шев. :)) И все още не съм се отказала от идеята за шевна машина. :)

Nana каза...

Искаш да кажеш, че зиг зага го шиеш на ръка? Ох, милата, сега и аз искам да си купиш машина, ако е така!

Ivolina каза...

Много красива картичка. Аз обичам червеният цвят и твоята картичка е прекрасно съчетание от цветове и елементи в любимият ми цвят.

Creative каза...

Ivolina, мерси! :)

Nana, да, и зиг-зага, и правия шев, и всички останали шевове в тази, и във всички останали картички в блога, всичко е на ръка. :))
Някой ден и машина ще имам. :) Ама дотогава .. така.