февруари 10, 2010

Любовта е навсякъде

А къде е сърцето?

Новото предизвикателство на Картичкофуриите е тематично - индивидуална интерпретация на любовта, с подусловие - на картичката да има само едно сърце.
И като човек не обичащ утъпканите пътеки и винаги търсещ различното завихрих в съзнанието си такава крупна картина на това, което искам да направя като картичка, че чак сама си завидях на хрумката :)))))) Обачеее къде ти време за осъществяване .. Започнах в понеделник и досега съм на 1/4 от крайната цел ... мхм .. Тази седмица ми е отново супер натоварена и изморителна, да не говорим, че и желанието ми за творене никакво го няма, а това е вече много, много притеснително ..
Та, в крайна сметка се оказах с ужасно провокативна идея, за която нито време, нито енергия за довършване. :(
Затова реших, за да не изпусна все пак тази_седмичното предизвикателство да спретна нещо набързичко и за да остана вярна на стила си :))) реших аз самата да вмъкна лека закачка в картичките (формат, отново джобен :)) ), а именно: стилизираното загатнато сърце.
А ако все пак успея да завърша другата картичка в рамките на това предизвикателство, ще участвам и с нея :)), а ако не успея - ще показвам като и когато я финализирам. :)




6 коментара:

Ivolina каза...

Чудесни картички. Обединени от една идея и все пак всяка красива по своемо.

chiges каза...

С тези картички определено не изневеряваш на стила си :). Стилни и различни! Харесват ми.

арт_мама каза...

O, харесват ми тези стилизирани сърца! Обаче нямам търпение да видя и другата картичка - възбуди любопитството ми ;)

Annie каза...

Разкошни са! Толкова нежни, ефирни, просто чудесно се е получило!

Le каза...

Оооо! Красота!

Нети каза...

Вече поне три пъти се каня да коментирам новите ти попълнения, но както винаги съм без думи пред тях :).За всеки случай първата ми е фаворитка.