февруари 13, 2010

Отвъд любовта

Много неща ми се иска да напиша в момента, провокирани от разказчето в четвъртото предизвикателство на Картичкофуриите ..
Мисли, свързани с това какво става и какво остава от любовта, начинът, по който ни кара да се чувстваме и намираме себе си ..
Но май само ще маркирам основните ми идеи, без да се впускам в дълбокомислени философии :))..
Не знам защо вратата беше първият образ, който изплува в съзнанието ми при прочитането на разказчето. (Друг е въпросът, че отдавна се каня на вратите; прозорците вече съм ги разработила :)) )
Може би, защото никога не знаеш какво има зад една врата, дали това, което ще ти се открие ще съвпадне с твоята реалност ..
Може би, защото вратата е един вид ограничение - има ли врата, то явно има причина тя да е там и да прегражда, но вратите винаги имат и ключалка, което означава, че има и ключ за тази врата; хем преграда, хем възможност да я преодолееш .. от теб зависи ..

Изхабена, износена, с течение на времето, скърцаща и пропукваща се, но знаем, че е там и пази, отделя две сърца от външния свят .. точно като любовта ..
Вратата, скрита в гънките на времето, обрасла с ежедневие и монотонност, които сами по себе си могат да бъдат и красиви, в своето спокойствие и топлота; неоткриваема за и предпазваща от чужди погледи и намеси, но пътят към нея е добре познат и се пази в сърцата ..

Имам нужда да вярвам,
че отворя ли тази врата
ще намеря любовта!



14 коментара:

kukuleta каза...

Това е ВЪРХЪТ!!!Много ми хареса.Как направи вратата?

Entity Of Light каза...

Знаех си, че ще направиш нещо спиращо дъха! прелестна е! Не зная как си я направила, но за първи път виждам нещо толкова толкова различно от всичко останало!

арт_мама каза...

Уау, великолепна идея! Наистина уникална! А и всичко написано... толкова лично и в същото време универсално. Може да докосне всеки. Изпълнението също е перфектно! Как ми се иска да надникна зад тази врата;...

Le каза...

Еее! Е ! Е!
Това е направо...прекрасно!
Това виждане, тази любов, този дух....!
Респект!

Биляна каза...

Остави ме безмълвна! Прекрасна идея, а написаното е ...

Creative каза...

Много Ви благодаря, момичета! :)
Идеи да искате от мен .. :))) Лошото обаче е, че все времето ми е виновно, че не мога да реализирам всичко, което ми е в главата. :))
kukuleta, принт върху релефна хартия и дори на пипане е като истинско дърво. :))

Ivolina каза...

Много ми харесва идеята ти, а изпълнението е направо прекрасно. Дано зад твоята врата да живее любовта.

Nana каза...

Каква красота, Светле. Направо не знам какво да кажа. Не е просто чудесна - невероятна е!

beshkovskas каза...

Де да можех и аз така...
Мнооого е романтична, абе супер е!

Arabela каза...

Изхабена, износена, с течение на времето, скърцаща и пропукваща се, но знаем, че е там и пази, отделя две сърца от външния свят .. точно като любовта ..

колко точно казано, просто даже може да чуеш звука ...истински почувствана ..картичка!

chiges каза...

Идеята и реализацията ти са просто невероятни! Не преставаш да ме изненадваш и вероятно има още много да ни покажеш. А да чета текста към всяка картичка е истинско удоволствие за мен.

ВД каза...

На мен какво остава да кажа,всички са го казали вече.Останах без дъх,просто е невероятна и само какви текстове измисляш...
Като вляза в твоето блогче,първо чета това,което си написала и се старая да не гледам картичката,а само от написаното да си я представя.Но въображението ми тук спира,е,не можах да си я представя точно такава,защото е уникална.

КаРи каза...

Разплака ме :-)

Невероятно просто...

krechi каза...

Направо останах...изумена! Сташен ефект си постигнала! Позадравления!