февруари 13, 2010

Любовта, любовта ...

Такааа, успях да завърша хрумката си от началото на седмицата по повод любовта и всичко свързано с нея и около нея, чиито подбудители бяха темите в предизвикателството на Картичкофуриите и The Сrazy Challenge, в които ще участвам и с тази картичка. :)
И да, смекчих доста неща. Дори бих казала, че и доста се поотдалечих от първоначалната си идея и остротата, заложена в нея. :))
И бях си подготвила малко лирично отклонение, като и него ще спестя сега.
И може би поради цялата еуфория около този валентински празник ми се иска да запея с цяло гърло един известен рефрен Няма любов, не намерих любов ...
Затова просто ще остана без коментар и нека всеки да реши за себе си какво иска да види в тази картичка.




13 коментара:

chiges каза...

Много въпросителни останаха, след като изчетох публикацията ти. Хрумката ти обаче е изумителна :). У мен предизвика само усмивки, ако и думите ти да ме замислиха малко. Изпипала си детайлите съвършено и след всичко видяно до сега, като че не очаквам друго. Поздравления!

Нети каза...

Ще бъда много искрена ( дано ме разбереш правилно) - заради хора като теб ми идва да спра да правя каквото и да е! Казвам го с най-добри чувства!!! Това, което показваш в последните две публикации е гениално, истинско изкуство. Благодаря ти, че споделяш всичко това и ти желая още по-голямо вдъхновение!

Le каза...

Възхитително!

Биляна каза...

Идеята е чудесна, накара ме да се усмихна! Дано не е това, все пак:)

Creative каза...

Теди, Нети, Ле, Биляна много Ви благодаря за милите думи! :) Радвам се, че съм предизвикала усмивки! :)) За да съм честна, то това и беше съвсем първоначалната ми идея - да подходя към темата за любовта в шеговита форма, с щипка закачка и щурост :)), под мотото Принцеса или Пепеляшка, Красиви във всяка дреха и т.н. в този дух. :)) После изплува малко тъга, малко меланхолия, малко огорчение и пр. и пр. и реших да съм само саркастична с мото - В какво се превръща любовта (в началото цветя и рози, след това ..) :))
Обаче в крайна сметка все пак реших да заложа на Любовта е .. песен и всеки да може да си го интерпретира по начин, по който му харесва. :))
Иначе престилката отдавна я гледам в нета и все й търсех някакво приложение. :))

Annie каза...

Направо са уникални! Страхотно хрумване и чудесно изпъление, АДМИРАЦИИ ОТ МЕН! :-)

Greta каза...

Невероятно много ме впечатли целия замисъл и изпълнението на тази картичка.Да си призная,аз се натъжих когато прочетох написаното и "надникнах" вътре.Може би направих асоциация с живота на много хора около мен!

Creative каза...

Ани, много ти благодаря! :)
А, и между другото, ти си вдъхновението за предната картичка. :) Върху твоя картичка бях видяла една врата (със замъче), която ми спря дъха тогава и ме влюби в тази идея. :)

Creative каза...

Грета, ако надникнем още по-навътре, нещата стават още по-реални и още по-цинични, за голямо съжаление .. :(

Ivolina каза...

Картичката е великолепна. Нещата, които правиш стават все по-добри и по-добри с всяко ново нещо.
Много точно за съжаление си уловила какво се случва с любовта след един определен ден. Жалкото е, че това отпред трае един ден, а това отвътре всички останали.

Creative каза...

Така е, Деси. Но именно заради това, реших да се опитам и да обърна нещата, и въпреки цялата реалност на прозаизма да има все пак някаква светлинка оптимизъм с цветовото решение - избрах тъмна гама за "отпред", въпреки цялата красота и нежност на емоцията тогава, и светлата гама за "отвътре", за да контрастира и да даде топлината на ежедневието.
Да си призная, за първи път правя картичка, влагайки в нея пълната гама емоции, на които е способна една жена. :)) И бунт, и надежда, и трепет, и разочарование, и ирония ..

Мързеланче каза...

Много оригинална идея и перфекто изпълнение! Браво!


п.п.Благодаря ти, че участва в Щурото Предизвикателство! Чакаме те отново в понеделник ;)

КаРи каза...

Това е най-хубавата картичка, която съм виждала!

Това е... балада за любовта - оставяща белег в сърцето, мелодия, която никога няма да забравиш...

Докато по форумите има такива красоти, ще има и любов, вярвам в това!