февруари 20, 2010

Етнографика







9 коментара:

chiges каза...

Направо не знам какво да кажа за последните ти две, дори три публикации. Страшно ми харесват! Много са красиви и различни! А завъртулките са ми любими :)- как само си ги подредила.

Нети каза...

Мен също ме поставяш в затруднение - думите не стигат. Но да знаеш - много, много обичам нещата, които правиш.
Забелязвам, че тези картички са опаковани.Дали си ги правила за някакъв конкретен повод? Дано нямаш против, че питам, защото наистина съм заинтригувана.

Arabela каза...

Идвайки в твоя блог се зареждам емоционално и творчески. Нещата, които правиш са толкова изящни и идейни, пълни с положителен заряд и творчески замисъл...Благодаря,че споделяш с нас!

Ваня каза...

Аз какво да кажа ? Днес за втори път пиша коментар за нещата ти.Толкова топли и красиви са последните ти неща.Ако ги продаваш, от все сърце ти пожелавам , всичко да се разграби ( всъщност сигурна съм , че така ще стане ).

Em каза...

Имаш изключителен творчески стил и страхотно въображение! Много ми харесват нещата, които правиш, защото са интригуващи и нестандартни. Особено ми допада начина, по който интегрираш типично български елементи в картичките си.

Ivolina каза...

Честно казано не ми стигат думите.
Създаваш приказки, а не картички. Истинска вълшебница си.

ВД каза...

Ами, за мен думи не останаха да те похваля.
Невероятни неща създаваш и на мен винаги ми е приятно да надниквам тук.

Нети каза...

Толкова се радвам за теб! Вярвам, че ще имаш много голям успех! Заслужаваш го!

tcvetelinka каза...

Нямам думи, много са красиви:)))