февруари 07, 2010

love, love

5 коментара:

Netty каза...

Прекрасна е! Останаха ми очите в нея! По-новата ти картичка също е красива и тъкмо мислех да ти "кажа" колко ми харесва, когато видях тази...Невероятна е, наистина!

chiges каза...

Имаш наистина много оригинални идеи и използваш интересни материали :). Много ми харесва!

Nana каза...

Оф, аз се мразя за използването на една и съща дума всеки път, но страхотна е!

Annie каза...

Ейй, ако знаеш откога си търся такъв картон и таквоа въженце!!! Перфектно се е получило!

Creative каза...

Благодаря Ви! :)

Ани, такова канапче се продава под път и над път (както се казва :) ) тук в България. Или поне преди съм виждала в повечето железарски магазини. Ще потърся и ще ти пратя. :) А ако вече си успяла да се снабдиш преди пристигането му, предполагам, че няма да е излишно и то. ;) А има и цветен такъв канап - в червено, синьо, зелено и оранжево съм виждала. Само дето него още не съм открила къде продават. :)))
А относно картончето, събирам де що има амбалаж, опаковъчен. Направо се чудя как ме търпят още в къщи .. :))))