март 20, 2010

black&white




За първи път правя картичка, в която използвам черен цвят. Досега никога не съм си и представяла, че бих могла да ползвам този цвят под каквато и да е форма, но след невероятните мандали на Ани (за мен най-великото човешко творение!), черно-бялото съвършенство на Кари и попадането ми на чудни черно-бели десени (180 гр. еднолицев А4)

реших все пак да се пробвам, като естествено не можах да избягам от себе си и вмъкнах още един цвят. Може би някой друг път ще правя чисто черно-бели композиции. :)))
И докато ги правех в главата ми звучеше Миро с една негова песен, която не е в типично мой стил :)), но тъй като обожавам Миро и неговия глас, бих слушала всичко в негово изпълнение (особено на ушенце). :)))


С първата картичка ще участвам в The Crazy Challenge. Размер 9/12.

6 коментара:

fiferutka каза...

Прекрасни картички си сътворила, много са семпли и красиви :)

kariluis каза...

Creative картичките са очрователни - много нежни и красиви. Най най ми харева първата.

Ivolina каза...

Много елегантни картички. Харесва ми черно и бяло комбинацията.

chiges каза...

Десените наистина са много хубави. А картичките ти са прекрасни! И смятам че много на място им идва допълнителния цвят- просто не си ги представям другояче, перфектни са!

Arabela каза...

Любимата ми комбинация, Светле! Черно и бяло - колко много неща могат да се кажат само с тези два цвята...Картичките са вълшебни!

Nana каза...

Светле, разкошни са, а добавянето на една идея допълнителен цвят ги прави още по-красиви и елегантни.