март 06, 2010

Яйчице, яйчице, имаш ли си сърчице ..

Новото предизвикателство на Картичкофуриите, тази седмица зададено от Bilba е наистина предизвикателство за мен.
Ровенето в паметта ми и последвалият бегъл поглед на архивата ми показаха, че до момента не съм правила картичка във форма, различна от правоъгълна или квадратна, изключая случаите на използването на някакъв многоъгълник за основа, който се е превърнал в такъв заради моментно решение да превърна някакъв дефект (обикновено при рязането) в ефект .. :)))
Та, именно това предизвикателство ми дава повод да изтупам от праха папката "Необичайни картички", която пълня и съхранявам с надеждата някой ден и на тях да им дойде реда.
И мисля, поне на някои необичайни (за мен) форми, им дойде времето. :))
Днес започнах с модната за сезона форма - яйцевидната. :))
И отново моите сърдечни благодарности на Теди, без чиито невероятни хартии и джиджавки тази картичка нямаше да е същата. :)



С тази картичка ще участвам и в The Crazy Challenge, където изискването е, че няма изисквания. :)

5 коментара:

Ваня каза...

Мила Creative ,хващам се че почвам да се пристрастявам към твойте картички , чакам с нетърпение всяка нова , за да видя какво си измайсторила.

Addii каза...

както винаги страхотна..

арт_мама каза...

Чудесна е! Очаквам с нетърпение още "изтупани от прахта" идеи ;)

Ivolina каза...

Чудесна картичка. Много красиво великденско яйце се е получило.

Greta каза...

Много е весела и свежа.Като я видях ми се прииска да извадя празничната украса.Благодаря,че ме настрои на тази вълна!