март 13, 2010

Лейчица



Тази лейчица ми стои като идейка за декорация от доста време, (наред със саксийката, която все се каня да изпробвам) и чакаше своето приложение. :)) Предизвикателството на Картичкофуриите за картички с различни форми ме замисли дали няма да мога да я реализирам като самостоятелен обект, особено след чудната идея за кофата, пълна с цветя (още веднъж поздравления на Te4eto!:). Удължението на срока до днес на обяд направи това възможно, а новото предизвикателство на Теди определи размерите й - 3/4 см. :)) Не съм сигурна дали мога да участвам с една и съща картичка в две поредни предизвикателства на Картичкофуриите, затова сега ще я включа към Предизвикателството за картички с различни форми, а мини картенца тепърва ще творя. :)))
И тъй като съм използвала три цветенца ще я включа и към The Crazy Challenge.

8 коментара:

Ivolina каза...

Лейката е прекрасна. Много ми харесва.

С една картичка само в едното предизвикателство на фуриите. За другото друга. Ама не вярвам да ти се опрат и малките картички.

Нети каза...

Разкошна и кокетна! Уникална, както всичко минало през ръцете ти.
Аз, пък, все не смея да изработя нещо с такива стърчащи извън картичката тънички и нежни елементчета, да не би да се смачкат, но ти сигурно си ползвала по-дебел картон.

Creative каза...

Благодаря! :) Радвам се, че ви харесва! Аз страшно много обичам миниатюрките. :)

Нети, използвала съм стандартен 180-грамов картон, т.е. дебелина на картона, която да мога да режа нормално с ножичка, тъй като все още не съм се снабдила със скалпел, а с макетното ножче фини извивки и изрЯзки трудно правя. :)
И тези елементчета извън картичката биха се смачкали, само ако аз реша да им приложа съответната сила. ;)(то и на две места на дръжката си личи, моята "фина" намеса без да искам, ама .. карай.
Т.е. действай смело с тях. :)) А винаги можеш да направиш кутийка към картичка с такива орнаментчета извън основата, така че да няма притеснение от смачкване.

MilK каза...

Капчицата "вода", която се стича от лейката, най- ме впечатли. :) Просто този елемент придава страхотна завършеност на картичката.

Двете елши каза...

Просто съм възхитена..... даже не знам какво да кажа - толкова е нежна, красива, а капчицата вода е толкова прекрасен елемент - харесва ми как изпипваш нещата!!!
Рали

Te4eto каза...

Уникални неща излизат изпод ръцете ти! И аз съм впечатлена от капката - страхотен акцент!

chiges каза...

Ти ме срази направо :D. Извадих линийката да видя колко е това 3 на 4- на това се казва миниатюра. За картичка с нормална големина има невероятни детайли, а за картичка с тези размени просто нямам думи. Страхотна е!

Le каза...

Много красива лейчица, много хубав акцент е капчицаа, а размера...я прави много ценна!