март 07, 2010

Време е за чай




Отново отиват при Картичкофуриите и The Crazy Challenge.

9 коментара:

Нети каза...

Приказни! Чашката, особено, ми легна на сърце :) с " пакетчето чай"... Разкошна е!

chiges каза...

Фантастични са, Светле! Чашата наистина е невероятна- толкова изящна, като истински порцелан. Много ми харесват! И ми даде идея за нещо забравено ;).

fiferutka каза...

Прекрасни са, незнам какво друго да кажа.

Rачето каза...

чашката е разкошна!

Le каза...

Каква аристократична покана за чай!:)

Entity Of Light каза...

Хихи, само мен ли шкафчето повече ме израдва? :) Може би защото не съм виждала такава картичка другаде :) И двете са прелестни!

Te4eto каза...

Аз не мога да си избера... и добре, че не ми се налага! Много са хубави!

Биляна каза...

Чашата наистина е много нежна, а етикетчето за чая е супер идейно. Но и на мен чекмеджетата ми харесват повече- интересна идея;)

Katerina Arsenova каза...

yay...tazi mnogo mi dopada