март 12, 2010

Предай нататък Hand made подарък - 2 част

Тази публикация беше предвидена за 8-ми март, на празник като на празник :), но така и не успях да сборя времето досега за нея, и следвайки максимата по-добре късно, отколкото по-късно, действам сега. :)

В края на януари, благодарение на new art_mama и аз се включих в чудната инициатива за доставяне на радост и усмивки - цък към част 1. :).
Изявилите желание за хендмейд от мен досега са Ваня, Мързеланче, Нети и ВД.
Мили дами, вече имам заформена идея каква ще бъде изненадата-подарък, ръчно направен от мен. Така че, започвам да действам по въпроса с реализацията. :)

По регламент има още едно вакантно място, което чака да бъде попълнено. ;) Ще се вземат предвид коментари оставени под тази публикация. :)))

Служебно искам да номинирам още няколко дами, които ще получат Hand made подарък от мен, (което, естествено, не ги обвързва с регламента на "Предай нататък Hande made подарък").
И веднага обяснявам защо. :))

При постването ми на две публикации си бях решила (нарочила :)) ), всеки, който ми остави коментар към първата, ще бъде изненадан приятно от мен, а от коментарите към втората публикация на рандъм принцип ще избера един, когото да изненадам също. :))

И така .. Hand made подарък от мен да очакват също:

Теди и Ани, заради коментарите им тук. :)

Другата публикация, която бях нарочила като носеща изненадка на рандъм принцип на оставилите коментар е тази.
Ваня вече си очаква подаръка. :) И тъй като са писали още две дами, няма какво да избирам между тях, затова и двете ще получат нещичко от мен :)) - Нана и Ем.

Това е засега. :) Очаквайте продължение. Отново. :))

1 коментар:

Nana каза...

о.О Светле, благодаря много, мила. Точно бях готова да протестирам, преди да допрочета публикацията, че не съм оставила коментар за РД-то ти, защото точно тогава мама беше пристигнала и бях спряла да следя каквото и да е. :) За мен ще е голяма радост да получа нещо от теб. В замяна бих могла само с картичка да се отблагодаря, защото да си призная друг род творчески пориви нямам. За това и не се включих в нито една от тези игри. То реално и картичките са "ханд мейд", но все пак...:)
п.с. И да си махнеш проверката на думи, ей!