април 04, 2010

Честито Воскресение Христово!

Happy Easter!



365 Cards

9 коментара:

Ваня каза...

Честит празник и на тебе !!!
Изумително красива е !

TesaB каза...

So much to love on this card! The stitched flower is AMAZING, love the blingy details and what a bow! Wow!

~ Sophia ~ каза...

WOW! You really rocked on this challenge! Simply gorgeous flower.

chiges каза...

Честит празник и на теб, Светка!
Чудесна картичка в прекрасни цветове, а изонитеното цвете е изключително красиво.

Нети каза...

Честит празник и на теб!
А картичката е прекрасна! Изонитеното цвете много ми харесва :).

krechi каза...

Много свежа, нежна картичка! Изонита е чудесен!

Rose каза...

oh this is beautiful!! love the string flowers

~amy~ каза...

very pretty!!! I love it!

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Чудесна картичка, Светле! На мен ми се струва, че тук човек трябва да има страхотни умения и усет, за да се получи такова изящно преплитане на конците. не съм пробвала, но ми се вижда трудничко, а иначе знам как се държи игла...шия гоблени. ще пробвам