април 14, 2010

Блог награда


Блогчето ми отново беше наградено, този път от Ирена, една млада, изключително позитивна дама, с новаторски и свеж дух и кипяща от творческа енергия. :)
Сърдечно ти благодаря, Рени, че посещаваш моето местенце. :)

Този път условията, свързани с тази награда са малко по-различни от досегашните стандартни, а именно: трябва да изброя 10 неща, които ме правят щастлива; 5 неща, които другите не знаят за мен и да наградя 5 блога. Това трябва да направи и всеки, който получи тази награда.

Какво ме прави щастлива ли?
Детето ми, моето слънчице, моята радост. Преоткрих света през неговите очи, видях и продължавам да виждам неща, на които до момента не бях обръщала внимание. Всяка негова усмивка, всеки негов поглед, всяко негово въпросче, изучаващо света, могат да ми разтопят сърцето и ме карат да се чувствам горда и щастлива, че го има, че е моето детенце.

Моето хоби и работа. Щастлива ме прави създаването на красота (е, поне доколкото мога :)). Обичам да "рисувам" картини с всичко възможно. Щастлива съм, когато видя и усетя, че това, което правя се харесва на другите или за когото е предназначено и доставя удоволствие за сетивата.
Щастлива съм, когато радвам другите.

Красотата, във всичките й форми и измерения. Колкото и банално да звучи. Просто факт. Изкуството - картина, снимка, стих, музика ...
Пролетен ден, лятна вечер, кафето :))
Слънцето
Разходка сред природата ...


5-те неща, които не знаете за мен :)

Не съм шофьорКа и имам намерение никога да не ставам. Макар и понякога да ми идва в повече постоянното тичане към училище, работа, вкъщи и т.н., но се радвам, че мога да си позволя да ходя пеша (поне за момента адресите ми го позволяват :), особено като се има предвид и разстоянията в София, а пък особено като се има предвид и трафика в София. :))

Обичам Варна и смятам един ден отново да се върна там. Може би, защото с нея са свързани едни от най-безгрижните ми години - студентските ... Може би, защото за мен е един от най-красивите градове в България ... Може би, защото го свързвам предимно със спокойствието, морето, вълните ...

Имам невероятният късмет да работя това, което в началото беше просто мое хоби, което в последствие развих като самостоятелна дейност и в следствие, на която бях "открита и вербувана" :)) от настоящият ми шеф. Макар и сега други фактори да накланят везната към това да не се чувствам добре в момента от настоящата ми месторабота, съм благодарна, че ми се предостави възможността да развия призванието си в този живот. :) Знам, че звучи малко пресилено това последното, но аз наистина намерих себе си в това, което правя. :)

Ходя с маратонки на работа в 80 % от дните. :)) Обичам да съм елегантна и на токчета :)), но маратонките са ми животоспасяващи :))) с това непрестанно тичане нагоре-надолу. :))

Опитвам се да запазя вярата си в хората, но за момента търпя неуспех в това ми начинание.


И сега приятната част - отличаването на 5-те блога.

Така, тук ще наградя по малко по-различен начин. :)
Ще назова тези автори на блогове, които не са отговаряли на тези въпросчета (или ако са отговаряли, то аз съм пропуснала :) ) и за които с удоволствие бих научила малко повече. :)

Ани Знаеш, пристрастена съм към твоите творения.
Нети Изключително топъл и индивидуален стил.

Отивам да търся другите три блога. :)

Ето ги и тях:
Петя Исайкова Нежният и елегантен стил!
ВД Различният солено-сладък стил! :)
Niili Съвсем отскоро попаднах на това местенце и още от първото четене и гледане съм запленена от видяното и прочетеното. :)

3 коментара:

Addii каза...

и при мен имаш награда-заповядай

niili каза...

благодаря ти, мила! :-D

Em каза...

И от мен имаш една награда!