април 17, 2010

Нека да е лято!

Цялата изминала седмица нямах нито желание, нито енергия за картички (хм, тези периоди започнаха застрашително да зачестяват; сериозно се замислям за промяна :))). Дори и новото попълнение в колекцията ми от разкошни хартии на Двете елши не можа да ме изкара от руслото на меланхолия и депресия (?), в която ме вкара това мрачно и дъждовно време. :/ Всъщност него (времето) обвинявам, но то е ясно, че сама съм се вкарала там. :))) И върха на отчаянието ми беше снощи след (естествено) натоварения ми работен ден, когато се прибрах в абсолютно изтощено физическо и емоционално състояние, но едночасовият сън, който направих по никое време ме вдигна на крака изпълнена с енергия и размах за творене и до посред нощите хвърчаха конци. :)) Но пък трябва да призная, че хубавото от изминалата седмица, която изкарах в изключително физическо арт_бездействие е това, че дори ръцете ми да не искаха да правят нищо, то в главата ми се вихреха идеи след идеи, които и да исках, нямаше как да стопирам. :))
Но да спирам приказките, че като нищо ще изпусна срока за предизвикателството на Картичкофуриите, за което буквално хващам последния влак. :)))
И тъй като съм използвала и панделка, ще си включа картичката и в предизвикателството на Двете елши, макар че за тях имам друга идея, която би трябвало да успея да осъществя днес-утре. :))


10 коментара:

Нети каза...

Прекрасна е! Не мога да спра да я гледам. Чадърчето е страхотно, начинът, по който си "направила пясък" също, а котвичката много елегантно ги допълва.
А иначе, когато въпреки бездействието, идеите гъмжат, няма страшно :). Явно имаш нужда от почивка. Да не си се дала на тези дъждовни настроения! :)
BTW, ела да ме посетиш, отчела съм се за наградките :) и не само...

Ваня каза...

Ох, искам на море с този чадър !!!!

А за меланхолията, имам чувството че за мен говориш ,аз освен времето обвинявам и семейните проблеми но всъщност , мързела си е вътре в мене.

Krissbal каза...

Прекрасна картичка!
Остават ми очите всеки път , когато вляза в твоят блог!
Искрено се възхищавам на всичките ти творения!Великолепни са!

Irena каза...

Страхотна е, просто е прелестна.
И чадърчето, и пясъка, и всичко е много хубаво.

Двете елши каза...

Ох, как добре те разбирам.... и мен ме е обхванала една депресия напоследък - и аз обвинявам времето + недоспиването (което стана хронично вече).
Но стига съм се оплаквала:)
Картичката е супер, а ти си определено майстор на конците. Чакам с нетърпение да видя другия проект!!!
(И ужасно много се радвам, че са ти харесали хартиите ни)
Рали

Ivolina каза...

Не е чесно да употребите всички хубави думи.
Така че това дето мога да каже е че нямам думи.
Радвам се, че си преодоляла налегналата те меланхолия и депресия и че си пак при нас с такава прекрасна картичка.

Katerina Arsenova каза...

yau много добра картичка браво

Creative каза...

Много Ви благодаря! :) Много се радвам, че ви е харесала картичката.
Тук също важи условието за моя 1 % :D, но пък пак се чувствам горда от себе си :D, че успях да нарисувам картинката и да си направя схемите и шиенето. :D
А идеята за точно този "вид пясък" ми я даде моето слънчице. :) Знам, че имах някъде в къщи някакъв златен пясък, купен преди години от магазин за цветя, но така и не успях да го открия, пък истински не ми се слагаше и направо вече се бях отчаяла, че няма да ми се получи картичката така, както искам. И положението спаси сина ми, който ми даде идеята за златния брокат, за който въобще нямаше и да се сетя да използвам по този начин. :))

Helen каза...

What an adorable and relaxing card!

Addii каза...

страхотна