април 19, 2010

Knotwork


8 коментара:

Irena каза...

Прекрасна е, много е хубава, а оплетката е страхотна :)

Нети каза...

Вече си научих урока - публикуваш ли едно, сами след малко следва и второ :). Излишно е май да казвам друго. Тази картичка е в любимите ми цветове.

Ivolina каза...

Прекрасна е. Никога до сега не съм пробвала макраме. Като гледам красотите, които си създала с него чак ми се приисква да се пробвам.

Helen каза...

Another stunning creation!

Em каза...

Страхотна цветова комбинация! Просто ме грабна. А тази плетка все повече и повече ме убеждава да се науча и аз да плета подобни неща. Но все не ми остава време, уви!

Le каза...

леле, как ме подсети да извадя, книжката с макраметааа..
БЛАГОДАРЯ!
---
страхотно се получила картичката.Цветовете, подгънатите ъгълчета, мънистата са страхотни, но оплетката страхотна

MmSs каза...

Още една великолепна картичка.. Вече втори ден раглеждам блога ти и съм възхитена. Твворенията ти са кое от кое по-хубави, наистина. Стила ти страшно много ми допада, а това макраме 'за кеото не съм чувала даже не ми се смейте :)) е уникално.
Ще следя с интерес.
Hugs

Annie каза...

Оооо, въобще не си мисли, че ще се измъкнеш! Давай веднага видео как си го направила това макраме, че се влюбих просто!!! :-)