април 17, 2010

Nirvana



Продължавам с поредната картичка започната снощи в полунощ :))) и довършена преди малко.

Тя е за The Crazy challenge, тъй като може да е всичко друго, но не и плоска. :))) Ако не си личи на снимката, веднага уточнявам :))) - има наслагване на хартии (може да са само две, ама все пак е наслагване :))), което пък ми напомня едно друго - цаца, ама риба; риба, ама цаца :))); самото цъфте: първо - е горещ ембосинг, т.е. има го релефчето :)), второ - е върху набран тюл, който създаде достатъчно обем, та да реша, че картичката е подходяща за тук.. за там.. така де, разбрахте ме :)))

Ще участвам с нея и в предизвикателството на 365 Cards: Day 47 - White Space. Макар и да не съм сигурна дали отговарям на условията по това предизвикателство.
With the card I will participate in the challenge to 365 Cards: Day 47 - White Space. Although I am not sure whether I execute this challenge conditions.
And I apologize for the fictional translation, but use google-translate :/

И тъй като обожавам музиката, доста често картичките ми в една или друга степен по някакъв начин са повлияни или са някакъв израз на любимо парче, или аз ги асоциирам с текст на песен и пр., та в този ред на мисли, ми се иска да споделя, че тази ми картичка е повлияна отново от Миро :))) (някой изненадан? :D) (трябва да си искам рекламният процент, значи), този път от неговата "Нирвана". Мисля, не е необходимо да навлизам в детайли защо и как съм вложила подобна емоция и разчитането на въплатените от мен символи, а просто ако на някой му е интересно може да извлече за себе си емоцията от музика, текст и картичка.
Помагам за това с видеото и песента. :)

13 коментара:

chiges каза...

Изумителна, както обикновено! Страхотна комбинация от цветове, материи, техники!

milenka каза...

Като парченце от някакъв скъп спомен ми е.Прекрасни цветове,за изработката да не говоря,просто изящна.Цялото й излъчване е едно уютно,напомнящо,шепнещо.Поздравления!

Irena каза...

Много кравива картичка, хартиите са прелестни. цветето, тюла, копчетата, всичко си е на мястото. Илъчването не картичката е много приятно.

Ivolina каза...

Наистина се е получила много елегантна комбинация от елементи, техники и детайли. И всичко се е съчетало в прекарсна картичка.
Признавам си, че аз лично не бих могла да направя картичка по песен и много се възхищавам на хора, които могат така да се вдъхновят.

niili каза...

страшна си, просто! евероятно произведение а изкуството се е получило, без куртоазия го казвам! много голямо браво!
(позволяваш ли ми да открадна идеята за картичка по любима песен :blush: )

Creative каза...

Много ме зарадваха коментарите ви :) Благодаря Ви! :)

niili, позволявам ;)
Хихи, имах едно наум точно за подобно нещо, ама така и все още не съм се наканила да се запиша като задаваща предизвикателство в Картичкофуриите, а и докато се наканяяя .. сняг ще завали сигурно :))). Така че, който предвари, той завари ;)

Em каза...

Наистина вече не ми сотанаха думи, с които да опиша това което сътворяваш! Просто творенията ти са толкова красиви, толкова оригинални, с толкова много вкус, какво може да каже човек за тях, като те сами говорят повече то достатъчно за теб!

Helen каза...

Simply beautiful!

Le каза...

ooo, цветовете са страхотни,
комбинирала си техники, което е наистина чудесно!Прекрасна картичка!

Davi каза...

These are FABULOUS!! :)

Trish Hughes каза...

very pretty, thanks so much for playing along with us over at the crazy.
Trish

harrahx2 каза...

I am sorry I only speak English. Your work is stunningly beautiful. How do you weave the web? It is so pretty.

harrahx2 каза...

Your work is stunningly beautiful. How do you create the webs? They are so lovely. I am sorry I only speak English...