април 11, 2010

water



Бързам да уточня, че идеята за лейчицата и оградката не е моя. :)) Обаче всичко останало е мое дело. :)) Но като се има предвид, че идеята е 99 % от един проект (за мен лично), то с какво ли остава да се гордее човек. :)) Но пък и този оставащ 1 % ми носи голяма доза удовлетворение, защото в него влиза моя скица, моя схема, мое изпълнение, мое решение на детайлите. :)))
Постарах се и цъфтетата да са дело на моята ръка и ножица, заради новото предизвикателство на Картичкофуриите, което е истинска ръчна изработка. Но листата и заврънтулките ме изкушиха и те са дело на някой дизайнер на хартии, като моят принос се свежда до тяхното изкусно изрязване. :))) Ако това не е пречка, с удоволствие ще участвам в предизвикателството, в противен случай - del на линкчето ми към него. :))

7 коментара:

Нети каза...

Чудна е! Аз съм все по-изумена какви неща могат да се получат посредством тази техника. Ще взема да пробвам накрая :). И без това ме влече към конците, макар че съвсем лаишката тропосвам :). Но твоите неща са много изпипани. Знаеш, фен съм ;).

Addii каза...

както винаги прецизна фина изработка-страхотна

Le каза...

Много впечатляващ проект.
Лейката е страхотна, цветята, конците! Както винаги оставам със затаен дъх! Много различно и приятно усещане носи тази картичка и много се радвам ,че участва с нея в предизвикателството. Не само усилието, но и резултата си струва!

Irena каза...

Много красива картичка, харесва ми :)

Ivolina каза...

Наистина много красива и опигинална картичка. Много ми харесва лейчицата. А цветята ти са чудесни.
Впечатлена съм как търсиш и реализираш все нови и нови проекти и идеи.

Nana каза...

Много свежа, Светле! Страхотна направо.

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

много хубава картичка - страхотни идея и изпълнение.