май 23, 2010

baby blue


10 коментара:

Addii каза...

много е хубава и изискана

Christin каза...

Wow,die Karte finde ich sehr schön,sehr schöne Blümchen hast du!!
LG
Christin

Irena каза...

Страхотна е, много е красива, много хубави цветове особенно заедно :)

Ivolina каза...

Много нежна синя картичка.

Na2sya каза...

Как нежно!

~Gery~ каза...

:) Не знам защо като я видях тази картичка и в съзнанието ми изникна мелодията на "Синьо" на Сленг. :)
Много е красива, Светле!

Нети каза...

Чудесна е, Светле! Много е нежна.
Чудя се дали синичкото парче в средата е плат или си е хартия, и най-вече ако е плат с какво мастило го сложи този печат? Ще съм много благодарна да споделиш - аз напоследък много експериментирам с мастилата, затова питам :).

Creative каза...

Мерси, момичета! :)

Нети, нещо като плат е, ама не точно :))), честно да си призная и аз не знам точно как се води тази материя. А мастилото си е съвсем обикновено, от тези - най-простите тампонни. И печата е гумен, с дървено блокче. Тънкостта тук е материйката да се сложи върху по-мека подложка (аз ползвах коркова) и така да се направи печата, защото като пробвах върху по-твърда повърхност не се отпечатаха всички части от печата.

siskus каза...

Страхотна си,невероятна,така сладко ги засукваш нещата по картичките си.Дано някой ден да ни срещне съдбата,много ми се иска да се запозная с теб! :)

Te4eto каза...

Прелест!