май 01, 2010

... и едно копче

За The Crazy Challenge

7 коментара:

Irena каза...

Страхотна картичка, много ми харесва всичко което си подбрала да сложиш по нея :)

Le каза...

прекрасни пролетни цветчета, а най-ми харесва горния десен ъгъл на картичката!

shellshearer каза...

Gorgeous card, love the rich orange colours

Thank you for joining us at 'The Crazy Challenge' this week

hugs shell xx

Ваня каза...

Отдавна не съм оставяла коментар , не защото не следя с огромен интерес всяка картичка , която публикуваш , а защото вече ми свършиха думите и суперлативите за прекрасната ти работа !
И тази е изключителна като всички останали !

nimucha каза...

Beautiful, sunny card :)

Нети каза...

Прекрасни цветове, композиция - всичко ми харесва ( и копченцето :))! Това е поредната ти слънчева картичка - толкова типична за теб, но и различна :).

craftybunny каза...

A beautiful card.Your stitching is fantastic.
Thank you for your comment.
Lisa x