май 06, 2010

Нарисувай ми прозорче

Преди всичко останало, още веднъж искам да изкажа сърдечните си благодарности на Рали, Ем и Гери от Двете елши за отправената към мен покана за присъединяване към екипа им като гост-дизайнер.
Това наистина означава много за мен, момичета!
Благодаря Ви!
Много благодаря и за милите отзиви! :)

Това е моята първа изява в този формат с Нарисувай ми прозорче. Надявам се темата да ви хареса и да ви провокира да сътворите поредните красоти, в което не се и съмнявам. Нужно ли е да казвам, че и наградата е приказна! :)

А относно прозорците, определено са ми слабост. :) Както и изонита. И Копривщица!, със своята неповторима атмосфера на героизъм, патриотизъм, борбен дух и българщина. Невероятна природа и красота на багрите.
Та, въобще не ми беше трудно да реша какво точно искам да направя. :)




И честит празник на всички празнуващи днес!

15 коментара:

Ваня каза...

Честита първа проява като гост дизайнер ! Прекрасни са картичките !

И по този повод да попитам - възможно ли е да пуснеш някой и друг урок за изонита , знам че в нета има много , но ако ти е възможно ...?

Le каза...

Прекрасно!

Chiges каза...

Свет, фантастични са! Изумителни! Вече не мога да измисля достатъчно изразителни прилагателни за твоите творби :). Обожавам ги!
Много възрожденски дух има в първата и много реалистично е направена. А втората ми напомня на моето детство. Баба ми беше изплела подобни дантелени пердета за големите прозорци на входната врата. Много мил спомен ми навява :).

Chiges каза...

Забравих да те поздравя за признанието, което си получила от Елшите :). Вече го споделих в блога им, но ми се иска и на теб да го кажа- поздравления :*.

Addii каза...

страхотни са и двете картички,втората обаче е невероятна

Creative каза...

Много Ви благодаря! :)
Ваня, и аз още се уча :), но ще помагам с каквото мога. ;)
Теди :*

Ivolina каза...

Честит ти пръв дизайнерски проект.
И аз като чигес трудно намирам вече думите, за да израза възхищението си от нещата, които правиш. Вълшебни картички.

КаРи каза...

Не знам защо, но думата ми се появи на английкси. И не че няма български еквивалент...

AMAZING!

Krasmari каза...

Честито и от мен, а за картичката с прозорчето ще кажа , че усещам забравени детски абстракции за нещо тайничко и скрито зад прозорчето неща.

Michelle каза...

Stunning, beautiful. I love the window card, very clever.

Irena каза...

Честито за изявата ти като гост дизайнер!
Темата е много интересна, надявам се скоро да се включа :)
А по отношение на твоите прекрасни творения какво да кажа, освен че са невероятни :)

Helen каза...

Oh, Wow! These are a master pieces!

Whimcees каза...

Beautiful and so unique! Lovely!

Wishing you a great weekend!

Barbara Diane

Zlatoena каза...

Страхотна е!

Ралица Цолова каза...

Невероятна техника, въображение, прецизност. Просто немога да повярвам, че това е докоснато от човешка ръка, сякаш някакво вълшебно паяче е минало по бялата картичка.