май 08, 2010

Не, ама да

За три предизвикателства:
Картичкофуриите - Квилинг
365 Cards - The 3 C's
The Crazy Callenge - Bling bling

Сегашната ми публикация е точна илюстрация за това какво говорят, мислят и правят жените. :)))
В мое оправдание искам да кажа, че картичката я започнах за предизвикателството на Грета в Картичкофуриите, а в последствие видях, че мога да я включа и в още две предизвикателства. :))
Та, толкова по въпроса за връзката между обещаното от мен в предната публикация и тази. :)) Сега може да ми се посмеете .. мъничко .. :)) аз лично си се смях много. :))

Какво да кажа за тази ми картичка - първи опит да съчетая възможно най-много техники :))). Задачка-закачка: колко и кои са те? :))
Как се е получило - вие ще прецените. На мен си ми харесва, макар и да имам своите леки съмнения по отношение на многото камъчета. :)) А и едната техника е съвсем в начален стадий на моето овладяване и признавам си, предпочитам да я гледам в творбите на други, но не и аз да я прилагам. :)) А друг е въпроса, доколко няколкото лентички, леко завити в единия край, могат да се нарекат квилинг. :))))
И Грета, това съвсем не е най-новото, него още го обмислям :))))
И ако се навия втори път да навивам лентички, скоро ще се включа с моето виждане по въпроса за това що е то квилинг и каква е почвата му в картичкотворенето :))))))))



5 коментара:

shellshearer каза...

Great card, love your quilling curls they are fab


Thanks for joining us over at 'The Crazy Challenge' this week!!

hugs shell xx

Ivolina каза...

Прекрасна картичка. Всичко е чудесно изпипано и подредено.

Irena каза...

Прекрасна картичка :)
Не виждам нищо лошо в това че си съчетала няколко предизвикателства в нея :) Може би само едно, това че си казала че няма да го правиш отново :)

Helen каза...

It's another beautiful creation! I hope you will win.

siskus каза...

Любимите ми цветове,камъчета,много красива картичка!