май 09, 2010

Копченца и още нещо

Вчера бях направо зашеметена и очарована от копченцата, направени от Нана. Не знаех как точно ги е правила тя (само предполагах, че са направени по професионален начин с профи средства, както се и оказа в последствие), но мен ме осени "гениалната" :)) идея как аз мога да си направя мои копченца, защото нали баба знае две и двеста, особено в Бг. :))
Нана, изключително много ти благодаря! за идеята за направа на копченца. :)

И ето го резултатът от снощи:


Днес дори имам развитие по направата им, но ще показвам малко по натам. :)

И една картичка от преди малко, с участието на ново_придобитото знание. :)


Ще използвам публикацията си да благодаря и на още една картичко_фурия. Ирена.
Рени, благодаря! за наградката, която даваш на блога ми.


А условията свързани с наградата са:
- Да сложа линк към човека, който ме е наградил;
- Да кажа къде бих искала да съм след 10 години;
- Да дам тази награда на други 10 блога.
Къде бих искала да бъда след 10 години ли - Незнам, но се надявам и след 10 години да продължавам да имам възможността да се занимавам с нещата, които ми доставят удоволствие и ме правят щастлива.
И този път наградата ще предам по малко по-различен начин, но за него малко по-късно. :)

11 коментара:

Rачето каза...

онова копче с розичката е моито...
А сега кажи с какво направи крьгчета и с какво проби дупчиците.Моя пьнч е голям за копче.

Ваня каза...

Ох,боже Светле ти си неуморима!Давай урок за твойте копченца .

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Светле, страхотни са тия копченеца! Хайде сега , запалихте ни с Нана! Не разбрах с какво се заливат отгоре !

Addii каза...

копчетата са супер ,и картичката и тя -страаахотни

Krasmari каза...

Ногато открих този блог следях само твоите неща и ги разглеждах без да спирам и чаках деня да публикуваш нещо ново и после се връщах на старите ти "неща" и така до днес.Но с тия копчета ти ме побърка днес.Хвала...

Creative каза...

Мерси, момичета!
Но истинското бижу са копчетата на Нана. Моите са си БГ производство. :)
Искам още няколко неща да изпробвам и тогава, ако ви е интересно ще споделя резултатите и начинът, по който достигам до тях. :)

Krasmari, всеки един коментар се публикува, но първо изчаква моето "одобрение". Има такава опцийка в Настройките на коментарите. :)

Nana каза...

А, Светле, хич не дей да скромничиш! страхотни са ти копченцата и не само, ми като гледам колко добре си направила дупките, а моите какви са ме хваща срам чак. :)

Zlatoena каза...

Копчетата са уникални!! Нека и аз да полюбопитствам малко - декупаж ? :)))

Creative каза...

Точно декупаж. :))
Нана, твоите копчета са Идеални! и да не съм те чула да казваш нещо друго. :)

Irena каза...

Страхотни са станали копченцата, а картичката е разкошна :)

Анонимен каза...

Zdraveite, kopchencata sa prikazni napravo strahotni i dori si predstaviam kak podmeniam vsichki kopcheta vurhu dreshkite na moiata dushterichka i gi zameniam s tezi "bonbonski" kopchenca :)
S neturpenie shte chakam malko poveche info kak sa suzdadeni :)