май 13, 2010

Новото предизвикателство на Двете елши

Но преди да насоча вниманието ви към новото предизвикателство, искам да изкажа едно голямо Благодаря! на всички, включили се в предизвикателството на Двете елши - Нарисувай ми прозорче!
И тъй като това е първото ми предизвикателство като част от екипа на Двете елши, се отнасям към него с особени чувства. :)

Преди няколко дни получих от Рени една наградка, и както писах тогава, и този път ще предам наградката по по-различен начин, а именно - ще я споделя с всички, взели участие в Нарисувай ми прозорче!

Ади
Niony
Jeni
Краси
Дими
Рени
Данка
Рали
siskus
Лара
Arcadia
Теди
Мими
Niili

Защото всяка една картичка заслужава да бъде оценена по достойнство и знам, че ще достави огромно удоволствие на този, който я получи. :)
Благодаря Ви, мили дами, за ентусиазма и желанието да споделите вашия свят, вашия прозорец с всички нас! Всеки един от проектите носи своята история, своя характер, своето очарование!

Надявам се да продължим да се забавляваме и да творим заедно и в редиците ни да продължават да се вливат нови и нови попълнения, защото няма нищо по-хубаво от удоволствието да създаваш усмивки и да радваш.
А нашето хоби е именно това - раздаване на радост и усмивки с пълни шепи.

И сега напред към новото предизвикателство на Двете елши, тази седмица зададено от Гери.
Висулките - начин на употреба. :))
По-долу е моето виждане по въпроса. :)


10 коментара:

Irena каза...

Светле, много добре си замислила как да дадеш наградката, браво :)
Картичката ти е като произведение на изкуството, нямам какво друго да кажа :) Възхитена съм :)

арт_мама каза...

E, не! Ти направо ме разби! Няма такива картички, като твоите! Прекрасно, различно, богато... нямам думи направо... Творческия ти талант е неизчерпаема, велика сила!

Chiges каза...

Страхотна е, Свет! Гледах я и я гледах отново и отново- мнооого ми хареса! Като корица на книга е за пирати и съкровища :). Фантастична е!
Да ти кажа с тази моя изоставена къща, обвита с бръшлян и пълна с паяци и паяжини доста се зачудих какво ли ми е прашно и изоставено в момента на душата. Сякаш не случайно се наложи да променя плановете в движение :).
И да не забравя- благодаря ти за наградата :).

~Gery~ каза...

Светле, напълни ми душата с тази картичка! Неповторима, индивидуална и със собствена душа! :)

Creative каза...

Много Ви благодаря, дами, за милите думи! И изключително много се радвам, че картичката ми ви харесва. :)

А Теди, ти може просто за идеята да направиш картичката. ;) Цялата концепция страшно много ми хареса, макар и да не обичам този вид `дзверове, но пък паяжините им ги смятам за супер творение на природата (е само на картинка, де, не и оплитането в тях :)))

Addii каза...

Благодаря за наградата и тази картичка е суперска и много различна и заинтригуваща..

unicorn каза...

Картичката ти е много красива и вдъхновяваща.Харесва ми стилът ти.Много си различна и имаш една магнетична индивидуалност,която зарежда хората с положителни емоции и ги провокира да творят.Благодаря ти за наградата,много ме трогна:))))))))))))))))))

kenli каза...

Невероятно издържано и творческо.Гледайки я се пренасяш на кораба при пиратите.....
Браво! Поздравления!!!!

Nelly каза...

супер, мноооого красива е!!!

lena-Alpaluna каза...

Велликолепная работа!!! Когда не сразу обращаешь внимание, как и из чего сдела, но сразу понимаешь - нравится!!!