май 16, 2010

Розово сияние и една наградка

Една картичка за предизвикателството на 365 Cards: Day 76 - Criss Cross Applesauce



Използвам публикацията, за да благодаря на две дами, които преди няколко дни дадоха на блога ми тази наградка:


Helen, thank you very much for your visiting and your kind words for my work!
И с прокрадваща се нотка на гордост и радост :) споделям, че една моя картичка послужи като вдъхновение на Helen, самата тя невероятен творец, да създаде прекрасни творения.

Изказвам благодарности на още едно талантливо момиче, което създава изключително нежни и фини красоти.
Благодаря ти, Злати, че посещаваш моя блог и че намираш причина да го посещаваш. :)

Съгласно условията на тази награда трябва да напиша 10 неща за мен и да наградя други 10 блога. Отново си запазвам правото да връча тази награда малко по-късно и отново по по-различен начин. Тогава ще напиша и тези 10 неща за мен. :)

16 коментара:

Irena каза...

Светле, картичката ти е разкошна, харесва ми всичко по нея :)

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Светленце, отново ме изумяваш с фантазията си - страхотни неща правиш! Тези кипченца ти ли ги прави, личи си няма какво да питам, изобщо всичко е на най-високо ниво! Радвам се , че мога да посещавам твоето местенце за чудеса!

Le каза...

Много е красива,много ми харесва цветето! Много класно изпълнение и замисъл и изобщо, чудесна творба!

Christin каза...

Wow,da hast du mal wieder eine schöne Karte gezaubert!!
LG
Christin

Michelle каза...

Congratulations on your award, well deserved. Your card is beautiful, such lovely attention to detail. I really like the colour combination you have chosen.

TesaB каза...

It's gorgeous!!!! Excellent stitching work!!!

unicorn каза...

Много е хубава:))))))))))))))

siskus каза...

Ехааа,уау,пак така ме впечатли,толкова красиви неща използваш за създаването на още по красиви,нямам думи!

Te4eto каза...

Прекрасна!

Heidi каза...

very cute! love it!

Pam каза...

So beautiful!

krechi каза...

Харесва ми картичката, защото не е претрупана! Копчетата са еднакъв цвят като хартията! Всъщност това хартия ли е или плат?

Rose каза...

congrats for making the top three on 365 with this awesome card!! LOVE all your stitching :)

arcadia каза...

Да добавя и едно силно ръкопляскане от мен! ;)))

Creative каза...

Много ви благодаря, дами! :)
А копченцата са от моята специална серия, която скоро ще обяснявам. :)
Хартия е, не е плат. И е мой любим десен. Въобще, страшно много харесвам каретата. :)

Thank you so much, ladies, for kind words!
I am very happy that my card is in the Top Trio!
Hugs,
Svetla

kenli каза...

Благодаря ти за красотата , която създаваш! Ела, за наградка!