май 26, 2010

flower

Още една картичка от същата серия като картичката в предната публикация.

14 коментара:

Irena каза...

Страхотна е, невероятно хубава :)

Chiges каза...

Изумително е! Като непипнато от човешка ръка! Не знам и аз вече какви думи да използвам :), но поглед не мога да откъсна.

Christin каза...

Wow,das sieht ja super schön aus!!!
Das war bestimmt viel arbeit!!
Echt wunderschön!!
LG
Christin

Нети каза...

Изключителни са и двете! Не съм виждала по-прекрасни изонитени композиции!

Helen каза...

This is stunning!!!

арт_мама каза...

Невероятно! Наистина сякаш непипната от човешка ръка! За пореден път съм изумена от идеите ти и от таланта да ги въплатиш в катичка!

Пъстър свят каза...

Светле, отново ПРЕЛЕСТ....нямам думи!

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Светлен, уникална си и ти и картичките ти! Така вплиташ идеите си, че човек остава без дъх! Невероятна красота е !
Заповядай при мен за наградка!
Дани

Migito Petrova каза...

От къде ти идват такива неща на ума! Дай малко от твоята муза насам!

Лара каза...

Иха!Какво красиво цвете!Прощавай за любопитството( днес ми е ден за въпросчета май)- Колко време отнема направата на нещо подобно?

krechi каза...

Прекрасно! Такива фигури правиш... Запленяващи!

Te4eto каза...

На предишната не оставих коментар, защото не намерих подходящите думи... и сега е така, но ще ти кажа СТРАХОТНО!

Whimcees каза...

Wow! This is gorgeous! The detail is amazing and I love the color!

Wishing you a good weekend!

Barbara Diane

Michelle каза...

Wow, what a stunning design.