юни 04, 2010

Малко искрено и лично, една картичка и една наградка

Аз активно продължавам да съм на сватбена тематика и още дълго ще съм, защото след поканите за приятелката ми, започвам разработките по поканите за една друга сватба, междувременно се налага да разнообразявам с покани за юбилей, с етнографики, и още няколко проектчета движа, към които питая ужасна слабост, но всичко по реда си. Ще показвам едно след друго след крайна реализация. :)

**********************

Сега една картичка, която е в завършен вид още от началото на седмицата, но си чакаше и тя реда.
За първи път правя подобно цвете, за което изказвам изключителни благодарности на Ани и Теди, защото техните прекрасни цветя ме вдъхновиха да опитам и аз нещо подобно. Определено съм влюбена в тези цветя и смятам да ги усъвършенствам и аз. :)


**********************

Изказвам сърдечни благодарности и на Лара, unicorn и Дани, които наградиха блога ми с тази наградка


Благодаря Ви, мили дами!, че отделяте от времето си, за да посещавате моето местенце.
Много ми хареса идеята на Лара да разчупи малко шаблона като въведе свои два въпроса, към които и аз ще прибавя още два, когато награждавам 5-те блога, според условието на тази награда, което отново ще си запазя правото да направя малко по натам. :) (Което ме подсеща, че и предната награда още чака реда си за предаване.)

1. Каква беше първата ви картичка? Ако имате възможност, покажете я!
В интерес на истината не мога да си спомня в детайли първата ми картичка, но си спомням с точност начинът, по който се чувствах, когато я правих, начинът, по който се почувствах, когато тя веднага намери своя притежател и последвалите събития в моя живот благодарение на нея ...
2. Коя картичка от сътворените от вас харесвате най-много? Покажете ни я!
Харесвам всяка една картичка излязла изпод ръцете ми. Защото влагам от себе си във всяка. Независимо дали са само щрихи или някакви сложни еквилибристики с материали.
Всяка една картичка, която съм правила на мен лично ми носи някаква емоция, независимо дали съм я правила по поръчка за някой или просто за удоволствие. Затова и не бих могла да отлича нито една като най-любима. Всички си ги обичам. :)

**********************

Искам да изкажа и сърдечните си благодарности към всички вас, които посещавате блога ми!
Благодаря Ви!
Thank you very much for your visiting to the my blog!

10 коментара:

Heather Jensen каза...

So pretty! Great flower too. :)

Ivolina каза...

Много нежна и красива картичка.
Цветето е станало чудесно.
Макар, че си много ангажирана съм сигурна, че това и приятен ангажимент. Да твориш твоите красиви картички.

siskus каза...

Цветенцето е вълшебно,картичка-картинка!

Маги каза...

Картичката е страхотна!Цветето е станало много красиво. Заповядай при мен за наградка :)

Na2sya каза...

Открытка нежная получилась. Очень цветок понравился, такой необычный!

Chiges каза...

Много натоварен график :). Как изобщо успяваш? Остана ли ти време да направиш торта! :)
Прекрасна е картичката, много ми харесват цветовете, а и цветето ти е страхотно.

Creative каза...

Thank you, Heather!
Сердечно благодарю, Na2sya!
Мерси, момичета!

Теди, тортата много лесно я направих - от сладкарницата :))). Нищо, че заявката беше направена в последния момент, но поне не се наложи другата алтернатива, при която трябваше да избирам от наличните .. :))

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Много, много красива картичка!

avocett каза...

Цветето е страхотно , листенцата също много ми харесват !

Irena каза...

Светле, картичката ти е прекрасна, много е красиво цветето :)