юни 07, 2010

Етнографики .. отново

Новото предизвикателство на Картичкофуриите, зададено тази седмица от Те4еto на тема етника, съвпадна с мой ангажимент. А и да не беше съвпаднало, това е тема, която много обичам и пак щях да се включа. :)
Ако успея до края на седмицата ще покажа още няколко неща, но засега ви предлагам някои от днешните ми разработки. Тук съм наблегнала предимно на шевиците, като неделим елемент от българския бит на нашите баби и дядовци, а и до днес оставящи ни без дъх с красотата на багрите и уникалността си.

15 коментара:

siskus каза...

Уау,ти си фабрика за щастие,красота и .......Много хубави,приличат ми на чергички!!!

unicorn каза...

Красота:)))))))))

Лара каза...

красиви са! Всяка по своему и всяка е красавица! Поздравления за работата! :)

Addii каза...

кога успя да направиш толкова красоти..

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Много оригинални и красиви си ги направила, Светле! Толкова много идеи....нямам думи, много си продуктивна....И всичките от хубави , по-хубави!

topcho каза...

НАПРАВО УНИКАЛНО!

~Gery~ каза...

Уникални са, Светле! Събра ми погеда! :)

Irena каза...

Светле, страхотни са, много са красиви, всяка е толкова пъстра и хубава :)

Ivolina каза...

Направо съм влюбена в твоите етнографики. Много са красиви и оригинални. Всяка една е перфектна сама за себе си, а заедно са направо омагьосващи.

Te4eto каза...

Страхотни са! Както вече съм казвала влюбена съм в твоите етнографики - те ми показаха, че темата дава много възможности за развихряне!
Благодаря ти много за участието! Бих те помолила да сложиш отделен линк на всяка графика, но това е твое решение и аз ще го приема. Поздрави!

krechi каза...

Леле, колко много и всичките различни! Браво! Всяка една носи българския дух!

Neli каза...

Океан от красота!...Поздравления!

Rony каза...

Леле :0 кога успя да сътвориш такива красоти, много подходящо за последното предизвикателство на Картичкофуриите. Направо предлагам наградата да ти се връчи служебно - едва ли накой може да направи толкова много творби по една тема, а в същото време толкова различни!!! Адмирации :)

Ганима каза...

Разкош! Толкова са красиви!

Whimcees каза...

So beautiful! Your work is stunning!

Wishing you sunshine today! :<)

Barbara Diane