юни 12, 2010

Една позакъсняла благодарност и eдин книгоразделител

Първо, искам да благодаря на всички (макар и с леко закъснение), които се включиха в предизвикателството, зададено от мен в Двете елши - Специалитетът на деня.
Искам да Ви кажа, че съм очарована от всичко, което сътворихте и споделихте с нас. Всеки един проект разкриваше частица от местенцето, наречено Кухня, а заедно оформиха цялото лице. :)
И тъй като имам получени две наградки междувременно и от преди това, които още не съм предала, те ще отидат за участниците в това предизвикателство.

siskus
Jeni
arcadia
mimi
Краси
Дани
Ади
Веселина
Юлия
Рони
anubhis
Didka

Ще добавя и още един блог и една картичка, която ме плени изключително много.
Миленка, просто нямам думи за тази картичка! Разкошна е!

Условията и картинките на самите наградки може да видите и да си вземете от тук и тук (за да не се повтарям :)

Към двата въпроса на Лара ще добавя и още два - ако имате възможност покажете или разкажете за картичката, за която сте отделили най-много време като идея и изработка и картичката, направена буквално на един дъх. :)

******************************

Сега ви каня да се включите и в страхотното предизвикателство на Гери и Двете елши, което тази седмица беше предизвикателство и за мен самата, защото за първи път правих книгоразделител. :)


4 коментара:

Addii каза...

благодаря за наградата,книгоразделителът е страхотен,много ми харесва това закърпване което правиш ,ще го използвам и аз някой път,дано да нямаш нищо против

Cattt каза...

Книгоразделителя ти е чудесен! Хубави цветове и много интересни и оригинални кръпки!

milenka каза...

Светле,трогна ме!Първоначалната ми идея беше да я включа в предизвикателството,но не успях да я завърша навреме.Радвам се,че ти харесва и съм ти много признателна:)
Благодаря за наградката!

Irena каза...

Книгоразделителя ти е чудесен, много хубави цветове, страхотна идея :)