юни 20, 2010

Day 112 - Super Sketchy Sunday

Още една картичка от днес, този път за 365 Cards, която започнах специално по скеча за деня, като крайният резултат е откриването му с известна доза фантазия. :)))
И съм изключително радостна, че моя картичка за трети път беше в Top Trio. :)



Откакто видях картичките на Агнешка съм нейна голяма почитателка и каква беше радостта ми, когато в магазинчето на Двете елши открих хартийките с двустранни десени и само заетостта ми в последно време не ми позволи да им се порадвам веднага както трябва, но което компенсирам при първият ми свободен момент.

17 коментара:

Irena каза...

Поредната красота създадена от теб.

Duś каза...

that'so nice, lovely colours

bearkis каза...

Много нежно и приятно съчетание,обичам копченца...!

TesaB каза...

Wow! It's wonderful!!! Great take on the sketch!!!

Пъстър свят каза...

Светле, много е красива!

Chiges каза...

Поздравления за признанието, което напълно заслужаваш :).
Картичкака е много красива, особено с тези специални копченца :).

siskus каза...

Чудесна,направо е цяло съкровище картичката ти.А за хартийките с двустранни десени аз си взех от м-н Армстронг.

Michelle каза...

wonderful card! What a clever effect you have created.

Cattt каза...

Картичката е ЧУДНА!

krechi каза...

Още една красота от теб с невероятните копчета!

MmSs каза...

Всеки път щом влезна в твоя блог оставам изумена и очарована. Картичките ти са различни и с много стил. А тази направо ми взе ума.

Rony каза...

Страхотна е, аз лично не се изненадвам че си в тройката, с красотие които правиш, няма къде другаде да си!!! Браво!!!

unicorn каза...

Страхотна е:))))Хайде успех и да те видим на първото място:))))

~amy~ каза...

Gorgeous!!

Whimcees каза...

Hello!

A lovely card! The patterns and colors are so pretty! Love the button flower!

Wishing you sunshine today!

Barbara Diane

Rose каза...

girl this is beautiful !!! :)

~ Sophia ~ каза...

Such a lovely card! Really a great take on the sketch!