юли 02, 2010

Сватбена еуфория - част 3

Да ви покажа с какво се занимавах днес. След поканите на приятелката ми, започнах разработките по поканите за другата сватба. За разлика от предните, където избягвах изкуствените цветя и типичната визия със сърчица, пръстени, гълъбчета и пр. сватбени глезотийки, каквото беше желанието на младоженците, тук условието е да присъства синият цвят и поканите да са по-изчистени. Продължих стила от предните разработки, като си нямам и на идея какво точно може да се хареса на младоженците и дали съм се вписала в техните представи за изчистеност, но все пак ми се иска да им предложа нещо по-различно от типичните покани за този повод. Изчистени покани могат и сами да си направят. :) Опитах се да разиграя няколко етюдчета, за да имат избор и да могат евентуално да комбинират, ако си харесат нещо. Та ще видим дали и какво ще изберат. :)










8 коментара:

Milena каза...

Леле майко,разкош!Светле,отпуската само позитиви трупа:)Толкова много и така изпипани.Браво!

Rony каза...

Отново красота и нежност, много ми харесват, толкова нежност ... Браво!

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Уааууу! Толкова нежност и прелест на едно място! Уникални са, Светле! Просто се разтапя човек акто ги гледа!

Нети каза...

Прекрасни са! Мисля, че доста ще се затруднят тези младоженци, Светле :).

Addii каза...

Разкош!Аз бих си избрала последната

Irena каза...

Толкова са красиви и нежни. Страхотни са.

♥♥♥Jan ♥♥♥ каза...

These wedding cards are so beautiful. You are very very talented !!

dja-karta каза...

восхитительно!!!!