юли 25, 2010

Сватбена еуфория - част 4

Сватбената книга за приятелката ми е вече готова.
Хартията за корицата, хартията, от която направих тялото, оформлението - всичко съм решила в основните линии и цветове на сватбата.







Тази топка от хартиени цветя стои в архивите ми като отметка от много дълго време и изключително много се радвам, че имам прекрасен повод да я направя.
Досега не съм пробвала нищо подобно и дори имаше момент, когато си мислех, че това не е за мен и е изключено да се справя, но ... успях! :D
Получава се изключително нежно.
Топките ще бъдат няколко. И ще бъдат в цветовете на сватбата (бордо, екрю и розово). Тази е първата. Другите ще показвам като ги завърша.


12 коментара:

Milena каза...

Ще знам към кого да се обърна като се заженя:)
Светле,браво на теб,страхотна работа!
Книгата е много стилна и пипната в детайли,а топчицата ме заинтригува,интересна и оригинална като изпълнение.
Поздрави и прегръдки.

siskus каза...

Оуу,книгата е перфектна,а топченцето така изпипано и нежно...страхотна си!!!

Нети каза...

Всичко е прекрасно, Светле! Много нежха се е получила книгата, а топката от хартиените цветя е невероятна!

Duś каза...

Uuu good job lovely! kusudama is very nice!

Arabela каза...

Светле! Респект, мила! Отново чудесни попадения-невероятно стилна книга и невероятна нежна топка от цветя, която ме заинтригува особено! Би ли споделила начина й на изработка-правиш чудесни уроци в сайта на Елшите, надявам се да ни зарадваш пак!

Tracy каза...

Beautiful gift for your friend and the paper flower ball is GORGEOUS! Can you show us how you made it? Hugs!

Svatbenipokani.com каза...

Албума е много красив, а за топките думи нямам. И аз още не съм се престрашилада ги направя. Много са хубави.

Greta каза...

Прекрасна хартиена топка,много много нежна!
А сватбената книга е изключително изискана!

Michelle каза...

Sorry, I have not been able to visit for a while. You have been so busy creating beautiful cards and projects. I just love your work.

Addii каза...

страхотни са и книгата и топката,така изпипани..Чудни

Irena каза...

Книгата и топката са страхотни и много красиви.

Юлия Вълчева каза...

Страхотни са! Онемях! Фаничка е голяма късметлийка ;)