юли 01, 2010

Очарованието на малките парченца

или Как се овладява хаоса

Новото предизвикателство на Двете елши, тази седмица зададено от мен.

За първи път правя нещо подобно, но отдавна го замислям, гледайки увеличаващият се куп хартиени изрезчици, които сърце не ми дава да изхвърлям, а още не съм придобила висшето умение за преработване, (но и то представлява голям интерес за мен, така че със сигурност предстои развитие по въпроса).
Идеята ми беше много по-мащабна, но трудоемкостта на проектчето, което бях замислила и започнала, впоследствие леко ме отклони към нещо по-опростено, чийто резултат виждате. Но при всички положения смятам да осъществя първоначалният ми замисъл, рано или късно. Затова в този случай за себе си мога да кажа, че успях да овладея хаоса само наполовина. Засега. :)

Надявам се темата да ви провокира да се освободите от излишните остатъчни хартийки, с чиято помощ да опитате нещо ново и различно, с което може да спечелите невероятната награда тази седмица. С един куршум не два, а цели три заека, включая и удоволствието от направеното.

И не на последно място, да отдадем нужното внимание и респект на малките детайли, които изграждат едно съвършено единство.






5 коментара:

Em каза...

Много ми харесва тази картичка! Много добре ти се е получила! И в нас има една такава купчина с изрезки, аз все им намирам някаква функция, но те продължават да се трупат без край!

~Gery~ каза...

Свет, ти на това ли му викаш опростено?:)
Според мен за пореден път успяваш по неподражаен начин да претвориш това, което имаш като идея в ума си. :) Прелестна е!

kenli каза...

Просто си уникална! Възхищавам ти се !!!

Duś каза...

nice, very nice

Irena каза...

Разкошна е, много е красива, и не мисля че е опростена и то въобще.