юли 08, 2010

Ах, тези копченца!

Предизвикателството на Двете елши, тази седмица зададено от Гери, ме провокира да се замисля какво ново бих могла да направя за себе си в областта на тези малки, сладки търкалца и резултата е налице - мои, изключително мои, собствени копченца, дело на моята ръка и ножичка. Направени по същия начин както съм обяснила в tutorial-а ми, но с тази разлика, че формата съм си я скицирала аз, (уточнявам, ако не става зрително ясно :))) - цветенце), без помощта на готова основа или перфоратор.









9 коментара:

Маги каза...

Прекрасна е. Копченцето-цвете е много хубаво.

unicorn каза...

Светле страхотни копченца и невероятна картичка:)))

Iren каза...

Потрясающая открытка!!!! Очень нежная и красивая!!!!

Irena каза...

Искатинска прелест. Всеки детайл е страхотен.

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Светле, невероятна красота...направо съм без думи !Толкова много нежност!!!!

krechi каза...

Интересни са картичките! Винаги даваш нови идеи!

siskus каза...

Самата нежност,а розово цветче я прави още по миличка!

Em каза...

Толкова нежни са се получили! Много ми харесват тези твойте копчета, много са оригинални и създават прекрасен завършък на всеки проект!

Na2sya каза...

Очень оригинально и бесподобно!!!!