юли 15, 2010

Викторианско предизвикателство

Тази седмица темата на новото предизвикателство на Двете елши, зададено от Рали, не е просто тема, а епохална тема. Викторианството.
Определено имах нужда от повече информация за тази епоха, за да направя картичка, носеща духа й. И от инфото, дадено ми от чичко Гугъл, бях решила да отдам нужното внимание на орнаментите, така пищно застъпени в тази епоха и така обичани от мен, но ... женската ми суета надделя и реших, че не мога да избягам от нея и трябва да бъде рокля .. исках да бъде рокля, такава каквато аз бих носила с огромно удоволствие. А цветът - бордо (естествено).

И се появи тя - моята рокля. В очакване на принца ..



16 коментара:

Ваня каза...

Прекрасна , прекрасна , прекрасна !!!
Искам и аз да мога да облека тази рокля и да отида на бал да танцувам цяла нощ !

Milena каза...

Много красива и оригинална картичка,Светле!А роклята е истинско бижу.И аз с у доволствие бих носила такава,още поевече,че страшно ми напомня балната ми рокля-в бордо:)

Neli каза...

Еех, чудна е! А принца?...

Irena каза...

Истинска разкошотия.
Перфектна рокля си направила.
Получаваш за пореден път моето възхищение.

Tracy каза...

I hope this comment translates well. This is so gorgeous! I love viewing your creations. You are very talented! Beautiful!

Sharanda каза...

BEAUTIFUL!!!!!!

Nana каза...

Леле, Светле, направо онемях като я видях тази рокля! Разкошна!

Na2sya каза...

Портясающе получилось
Платье великолепное!!!!

bearkis каза...

Само прибави вълшебната пръчица-пожелавам ти всичко най-хубаво!

Te4eto каза...

Роклята е съвършена! Нямам думи... но имам обяснение - талантлива си!
А освен на таланта се възхищавам и на прецизността ти и на усета ти към детайла!

арт_мама каза...

За пореден път не мога да намеря думи, които да изразят впечатлението ми от твоя творба! Каквото и да кажа, няма да е достатъчно!

siskus каза...

Невероятно си я изпипала,до малкия детайл,перличките са разтапящи,ох много ми харесва!!!

Whimcees каза...

Hello!

The dress is so beautiful! I love it! This is most creative and lovely!

Wishing you a great day today!

Hugs,

Barbara Diane

Chiges каза...

Роклята! Ах, роклята! Думи не ми достигат за нея! Вече и се възхитих, но много ми се искаше и тук, някак по-лично, да ти кажа колко много ми хареса.

Nelly каза...

Невероятна рокля си създала!!!! Разкошотия:-)

Creations каза...

Роклята е невероятна!!!!