юли 21, 2010

Малко етно, един гост и много благодарности

Публикация 3 (опс 4) в 1 - очаквано добра комбинация. :))

Започвам с малко топли, топли, та чак горещи :)) етнографики, този път размер А5.
Не мога да не съм доволна от това, че днес ми гласуваха доверие за направата на картичка за ирландския посланик в Бг, и самият факт, че някой ми гласува доверие ми дава надеждата, че това, което правя се харесва и има смисъл от него, защото признавам си, понякога го губя .. смисъла .. и желанието да правя каквото и да било ..
Естествено трябваше да отговоря на поръчката светкавично (както обикновено се случва) и добре, че вече имам тренинг за критични ситуации. 6 картички за 2 часа. Този размер. Задобрявам времево. (хихихи)
Избраната е първата от показаните тук.
Снимките са ужасни, защото са телефонни, но фотоапарат нося само планирано, а този случай не беше такъв. Мога само да се радвам, че въобще успях да снимам нещо. :))


(използвани материали - ръчно отлята хартия с вмъкнати в нея треви /дава вид на кирпичен дувар, затова тази хартия е една от любимите ми/, канап, канапена мрежа, кожени шайбички, дървено колелце от каручка :)), ширит; картонената основа на картичката също е специално подбрана, тип рециклиран картон)







........................................................


Не мога да скрия и доволството си от факта, че вече държа в ръцете си едно малко голямо бижу - картичка от Миленка, част от предоставените от нея картички за благотворителна продажба в полза на SOS Детски селища.


Още не мога да се нарадвам на тази картичка. Прелестна е! Изключителна!
Миленка, още веднъж приеми моите най-сърдечни поздравления и благодарности за красотата, с която радваш мен, а вярвам и всички останали.

........................................................


И не на последно място, искам да изкажа моите огромни и най-сърдечни благодарности на всички, които отделят от времето си и посещават моето местенце.
Благодаря Ви!
Благодаря Ви за съпричастността, за милите думи, за споделеното време!
След малко повече от месец блогчето ми ще стане на 1 година.
1 година от решението ми да си имам блог и моята първа публикация.
1 година, през която се срещнах и запознах (виртуално и реално) с изключително талантливи дами.
1 година, през която споделяме и се опознаваме чрез това, което всички правим от сърце и душа.
1 година - не е никак много, но не е и никак малко.
1 година ..
Време за равносметка.
Но и време за парти. :))
Като домакиня на бъдещо 1 годишо блогче, започвам обмислянето каква точно да бъде тортата. :)))
Затова .. очаквайте продължение .. :))

........................................................


Р.Р.
Късно, но все пак навреме :)) се сещам, че бих могла всъщност да участвам с първата картичка и в Картичкофурийското предизвикателство, тази седмица зададено от Миленка (със сигурност няма нищо случайно :)) на тема Спомен от ...
Ако не друго, то поне буквално тази картичка ще е спомен от България.

12 коментара:

Milena каза...

Светле,трогна ме!Да не кажа,че почти ме разплака.Аз пак да си кажа,тази картичка си е много МОЯ и се радвам,че точно у теб е сега.Радвам се,че ти харесва,а трудът и желанието,с което правя картички получиха висока оценка.
Етнографиките,както винаги-перфектни!
Радвам се,че се включваш в предизвикателството.Поздрави и целувки:)

Creative каза...

Миленка, откакто е в ръцете ми не съм спряла да й се възхищавам отблизо. Изключително много се радвам, че съм нейн притежател. :) Благодаря ти за тази възможност!

Le каза...

Чак, ми е неудобно да се включа след тези толкова силни и лични споделяния,
но бих искала, да пожелая все повече признание и кредит на доверие от много силни, точни и големи Хора за теб Светле.
Това, което правиш, и най-вече етнографиките са толкова мощно символични, че самата аз бих работила за популяризирането им.
ВИнаги се възхищавам на цялото ти това умение да въплътиш и култура и дух...в твоите етнографики.
Честито! Честито и на нас!
и се извинявам, че нахълтах в разговор на талантливи творци.

Нети каза...

Светле, както винаги твоите етнографики са прекрасни! Не мога да спра да ги гледам!
А за картичката на Миленка направо съм завид :). И аз бих искала да подържа в ръце едно от нейните произведения.

Duś каза...

the last card is amazing

Лара каза...

Трябва да кажа, че са намерили точния човек за създаване на картичка за посланика! Хубаво е, че страната ни има такива таланти като теб и Милена и още не малко дами, изявяващи себе си в сътворяването на картички.Поздравления!

Na2sya каза...

Сколько красивых работ! Все очень понравились

bearkis каза...

Трудно се намират думи,когато другите са казали подходящото за случая...Аз съм голям твой почитател,така че ясно е как виждам творбите,още повече,когато са етно!Колкото до поръчката-въпрос на чест е и всеки би се гордял с подобен избор.Пожелавам ти бъдещи успехи!Не разбрах как точно е стигнала картичката на Миленка до теб,но явно няма нищо случайно на този свят и щом тя се радва-какво по-хубаво!Успешни дни от мен!И..не ми се губи!

Te4eto каза...

Страхотни са! И моя избор би бил първата картичка, не че това има някакво значение :), важното е че посланика ще има страхотен спомен от България!

Addii каза...

картичките са страхотни..

Chiges каза...

Свет, разкошни са! Обожавам етнографиките ти! И не само, разбира се :). Много се радвам на признанието, което получаваш. Със сигурност ще има още много хора, които да зарадваш :).
За картичката на Миленка мога само да се радвам с теб, че я имаш :).

Irena каза...

Всички картички са много хубави.