юли 30, 2010

Листенце

Тази седмица в Двете елши, които са на гости на Картичкофуриите ви предизвиквам с елемент.
Листенце.
Стилизирано, просто маркирано или центърът на проекта ви ... Изборът е изцяло ваш.


Използвала съм метално фолио за ъглите и някакво подобие на метално фолио за листенцето. Тази картичка е направена за няма и 15 минути (видно от снимката :))), по време на следобедното ми кафе на работа :))), което се оказа единствената ми пролука за направата й (за любопитните - не, не си ходя с хартийките в чантата (хихихи), просто сутринта предвидливо се бях запасила с няколко десена, знаейки, че задълже трябва по някое време да спретна нещо :))

3 коментара:

bearkis каза...

Светле,Светле!Ти правиш деня ми хубав!Няма да спра да повтарям,че съм твой почитател,трудно е да избера от всички хубави неща,но това тубусче ми легна на сърце!И ме вдъхнови за една идея,която отлежава дълго и чака своя момент.Благодаря ти!Разбира се,ще споделя стореното,знаеш,че коментарите ти са важни аз мен!
А ти продължавай да радваш окото и душата!
И специални благодарности за "Листото"!!!
Хубав ден!

Irena каза...

Много хубава картичка, а тубусчето е прекрасно.

Whimcees каза...

Great projects! You are very skilled!

Have a good day!

Barbara Diane