юли 10, 2010

Една наградка и отново благодарности

Превърна се в нещо като традиция да отличавам с морални наградки участниците в предизвикателствата на Двете елши, зададени от мен.
Мислех си, че този път ще бъдат само благодарностите :)), когато една дама, творяща прекрасни картички, преди ден отново отличи моя блог с наградка.


Още веднъж ти благодаря, Helen, че споделяш тази наградка с мен и че отделяш от времето си да посещаваш моето местенце.
Helen thank you so so much for your visiting in the my blog and for this award. Thank you!

Благодаря и на всички, които се включиха в предизвикателството Мозайка и споделиха с нас как овладяват хаоса. Картичките ви са страхотни, момичета!

Юлия Вълчева
anubhis
Ади
КаРи
Дани
Deljana
chona
siskus
Краси
Neli
mimi
ALI-BALI-CARDS
Bearkis
Миленка
skylife

Позволявам си към условията на наградката, които са стандартните (предаване щафетата на други 10 блога) (макар, че аз в момента я предавам на 15 :)) да добавя двете въпросчета, които и преди бях задавала.

Ако имате възможност покажете или разкажете за картичката, за която сте отделили най-много време като идея и изработка и картичката, направена буквално на един дъх. :)

4 коментара:

siskus каза...

Не мога да си намеря местенце от щастие,Светле благодаря,ами ох ох,много съм щастлива,така с трепет прочитах имената на долу,тайничко се надявах,но като видях че съм сред наградените и пощурях!!!!!

Neli каза...

Много благодаря!Твоята оценка значи много за мен!

Milena каза...

Благодаря за отличието,Светле!
Хубав ден ти желая:)

Юлия Вълчева каза...

И аз благодаря, Светле! Високо ценя всяко твое мнение, но за награда не бях и мечтала!