август 28, 2010

Моите гобленски мотивчета - част 1

Инспирирана от прекрасните бродирани миниатюри на Arabela, реших да изтупам праха от моите шити мотивчета, които страшно много си обичам и да ви ги покажа.
Големи гоблени не обичам да шия, тъй като изискват много, много време, но пък за сметка на това изключително много ме радва шиенето на миниатюрни гобленски мотивчета. Доста от тях нямат завършен вид, т.е. не съм ги довеждала до крайна реализация като покривчици, подложчици, панца и пр. др. нещица, но някой ден и това ще стане предполагам.
Ще разделя снимките на мотивчетата ми в няколко тематични публикации, а има една част от тях, които ще запазя за допълнително публикуване, защото ще опитам да ги оформя като картички.
Ще отбелязвам и размера на мотивчетата, за да се добие представа за какви размери точно става въпрос при някои от миниатюрките. :))
Никога не съм си купувала готови комплекти със схеми и конци, а сама съм си подбирала конците според картинката и моето виждане, защото това за мен е част от удоволствието - сама да си намеря и избера подходящия нюанс конци.

Започвам със серия Цветя.

размер 17/19.5 см.


размер 8.5/12.5 см.


размер 22/18.5


размер 11/11


размер 3.5/3.5 см.


размер 8.5/9.5 см.


размер 6.5/7.5 см.


Следваща серия - Мечета.

4 коментара:

Duś каза...

Wow! How beautiful

lidiapetrova26 каза...

Много са нежни.Красиви.

bearkis каза...

Хубави миниатюри!

Irena каза...

Прелестни.