август 06, 2010

Кошничка с рози

Днес съм особено щастлива!
Защото една от разработките ми отпреди година най-накрая видя бял свят, а аз пък видях още хиляди възможности.
Нарекла съм тази ми, най-нова линия продукти "Рязана бродерия". :D
Към нея се причислява и етикетчето с имената на младоженците върху корицата на сватбената книга в лила.
Първата серия, която сега публикувам са мини кутийките "Кошничка с рози" (5х5 см.), които освен с пръстен могат да бъдат напълнени с бонбони, ароматни листенца, перлички и каквото още се сетите. А в зависимост от пълнежа и повода се променят и големината и бродерията им. :D



Тук капачето съм го ембоснала със златна пудра.

И за да не стане отегчително (или да увелича напрежението :))) ще спра сега дотук, но съвсем скоро ще ви покажа и следващата серия продукти от тази линия.

17 коментара:

Irena каза...

Чудесна идея и мога кажа прелестна реализация.
Много са красиви тези мини кутийки.
Желая ти успех в начинанието!

♥˙·٠•●HRISKA●•٠·˙♥ каза...

Уаау, наистина много ми харесват! Определено creative! Нямам търпение да видя и следващата серия!

Маги каза...

Прекрасни кутуйки!

unicorn каза...

Светле чудни са:))Много обичам сватбени аксесоари,а на теб ти се отдават много:))

Chiges каза...

Леле, страхотни са! Не ми казвай, че си ги изрязвала ръчно, защото това е огромен труд.
Прекрасни са!

Na2sya каза...

восхитительные коробочки!

Addii каза...

много изпипани,елегантни кутийки!РАЗКОШНИ

bearkis каза...

Креативно,красиво,изящно!Бъди щастлива!

kenli каза...

Идеята ти отново е невероятна и зашеметяваща! Чудесна си!

Ivolina каза...

Много красиви кутийки.

Neli каза...

Прелестни кутийки! Поздравления и успех в новото начинание!

Cattt каза...

Страхотни са!

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Поздравления за тези прелестни кутийки, Светле! Великолепни са!

Нети каза...

Светле, страхотни кутийки! Изключителни!

krechi каза...

Браво! Точно в твой стил!
Прекрасно направени кутийки!

siskus каза...

Хубавки и интересни,много нежнички!

Whimcees каза...

Hello!

What a beautiful basket of roses! I love the gold embossing!

Wishing you a great week!

Hugs,

Barbara Diane