август 09, 2010

Guests

Завърши поредното предизвикателство на Двете елши, които през изминалата седмица бяха на гости на Картичкофуриите.

И тъй като възникнаха малко неясноти по темата, ми се иска да кажа/напиша няколко думички, които се отнасят за поставяните от мен предизвикателства.
Темата на предизвикателствата, които аз поставям е синтезирана в заглавието - то казва всичко и всеки e свободен да си го интерпретира така както реши и така както го вижда. Текстът към предизвикателствата е само допълващ, в някаква степен леко разяснителен, но в никакъв случай задължителен и определящ насоката.
Та, това е по "регламента".

Сега по същество. Възхитена и впечатлена съм от проектите ви на тема Листо! Благодаря на всички за прекрасните картички, които представихте и за творческия ентусиазъм, с който подходихте!
Респект към всички включили се! Картичките ви са изключително красиви и заслужаващи адмирации!

В Обзора на това предизвикателство, направен от Рали и Деси и публикуван на страниците на Картичкофурии, може да се видят всички участвали картички и участници, които са използвали различни техники, материали и интерпретации по темата.

Но тъй като имаше картички, които изключително много ме впечатлиха с идейният си замисъл и изпълнение, затова ще си позволя да ги представя тук с текст и снимка, като подреждането е на случаен принцип.

Поредното бижу от Миленка, изключително възхитително със своето присъствие и есенно излъчване. Гамата от използвани цветове, на която и вие може да се насладите, толкова мека и галеща сетивата. Елементите, в съвършено изпълнение и композиция.



Страхотна картичка на Нети, носеща очарователния подпис и стил на своя автор. Елементите - цветенцето и рамката от мъниста са невероятен акцент, а листенцето е щрихата, която носи завършеността на цялата прекрасна композиция.



Lidiya е сътворила една прекрасна картичка, която ме грабна със своята изключително мека цветова комбинация и страхотното решение за тези невероятно изпълнени цветя, чиито листенца отново носят завършващия щрих на визията.



Още една съвършена за мен композиция, откъм цветове и елементи, които са на точното си място е невероятната картичка на Nadeto



Изключително трудоемкият, но заслужаващ си усилията проект на Neli.



Арт проекта на Krasimira, в нежна гама и оригинално изпълнение.



Krechi и нейната картичка в типичния й неповторим стил и техника на изпълнение.



Изключително идейната и пълна с история картичка на Данка.



Avocett и нейната картичка в синьо-зелено, една гама, изключително нежна и носеща свежестта и полъха на морски бриз, а листенцата, толкова ненатрапчиви в своята нежност и деликатност, и същевременно толкова тежащи на мястото си. Изключително нежна картичка!



chona и нейното възхитително цвете! Отново прекрасно единство между цветове, елементи и композиция.



Страхотна идея и реализация на Krissbal. Дървото е страхотно решено с конци.



Разкошната картичка на Ганима, елегантна в своята изчистеност; изключително ценна със своя миниатюрен размер. Прекрасно малко бижу!



Отново елегантност, решена в бяло и червено, с прекрасен зелен акцент на Деси.



И сега три дами, за които думите ми са излишни, защото творенията им говорят сами за себе си.
Оригинални, супер идейни, прекрасни!

Юлия Вълчева



Bearkis



mal4eva

7 коментара:

krechi каза...

Браво, Светле! Направила си Прекрасен обзор и си показала Прекрасните картички на участниците- всички направени по твоята Прекрасна тема!

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Светле, впечатлена съм от изчерпателния обзор, който правиш на изминалото предизвикателство....чудесно!
Благодаря ти,че си включила моята картичка към тези които са те впечатлили най-много - трогната съм от милилте думи към всички!
Наистина имаше страхотни проекти, предизвикателството което зададе беше многообещаващо още от началото.

bearkis каза...

Благодаря за това,че "може да се чуе гласът на творбите ми"и най-вече-от теб!!!

Irena каза...

Страхотен обзор. Много красиви картички са били направени по темата.

Neli каза...

Благодаря за милите думи! Ценя високо мнението ти!

Milena каза...

Светле,трогната съм от признанието и много благодаря за отношението,към мен и към нещаъа,които правя!
Поздрави и целивки:*

П.П.Много хубав обзор,а картичките са разкошни:)

Нети каза...

Благодаря за милите думи!
Незнам за за останалите картички ( не съм се замисляла), но за тази на Миленка сме на едно мнение. Онзиден тоно си мислех, че на ваше масто, без всякакви съмнения би избрала нейната за победител :). Радвам се, че стана така :).