август 29, 2010

Making of card

или Как се роди една картичка

Новото предизвикателство на Картичкофуриите, зададено тази седмица от Деси е изключително интересно. Да се направи картичка, вдъхновена от любим предмет от дома.
Изобщо не ми беше трудно да реша точно на кой предмет от вкъщи да посветя картичка, макар че те предметите любими - доста са. :))
Спрях се на тази супер сладка за мен етажерчица, която виси на стената и в която съм наредила от незапомнени вече времена без всякакъв ред и посока разни миниатюрчици от различни поводи, купувани или правени от мен (седем са на брой правените от мен тук, задачка-закачка: кои са те? :)))


И тъй като исках максимално точно да отговаря като пропорции, се започна едно скициране, измерване, пресмятане ...


... избор на подходяща цветова гама ...


... и сглобяване на основата


Да взема решение коя от всичките идеи, които имах за последващо оформление да реализирам ми беше трудничко, защото исках всичко и веднага. :))
Та тук на помощ ми дойде неделното предизвикателство на 365 Cards със скеча за деня, който реши композицията в този й вариант, но това не ми пречи да направя и другите ми виждания едно след друго. :))


И така - получи се една картичка за две предизвикателства.



20 коментара:

Нети каза...

Прекрасна е картичката, Светле, самата етажерчица също.
Що се отнася до миниатюрките по нея - доста се затрудних, но ако не друго, то със сигурност разпознах симпатичната картичка лейка :).

bearkis каза...

Къща-картинка!
Колкото до предметите,не ги виждам добре,освен разпознатата от Нети лейчица,струва ми се,всичко около и с пиленца,също и едни червени предметчета,до бутилчиците,да са твое дело...Много хубава идея да се събере любимо богатство в "дом на спомени"!

Duś каза...

This is your the best card!

Irena каза...

Страхотна картичка, както винаги.
Прекрасно вдъхновение си имаш у вас.
Относно преметчетата направени от теб и аз видях лейката, малките като подаръчета до бутилките, малката стомничка и нещицата в нея, еми друго не виждам.

Addii каза...

много ,много хубава картичка

Rumilina каза...

Прекрасна е. Има замисъл и топло излъчване. Сетих се приказката от детството Дядовата ръкавичка".

TesaB каза...

Sooo amazingly creative and beautiful!!! Such a great idea and the house is gorgeous

Arabela каза...

Уоу!!! Каква приятна изненада откривам тук! Невероятно излъчване има тази ти картичка Светле - на уют, на минало, но хубаво време, на топлина! Не се и опитвах да откривам кои точно са твои миниатюрки - всичко сътворено от ръцете ти, носи прекрасен заряд! Поздравления!

Natali каза...

Много слънчева, излъчваща, зареждаща. Страхотна е!

Whimcees каза...

Hello!

Your wall shelf of favorite things was a great inspiration and your card is lovely!

Wishing you a great week ahead!

Hugs,

Barbara Diane

Le каза...

не само лейчицата, но и стомничката и подаръчетата разпознах, и саксийката...
прекрасни са,
и двете: и оригинала и оригиналната картичка....дори си представих, че би било чудесно да е миниатюрна и самата картичка, за да намери място върху първообраза си....

Chiges каза...

Очарователна е! Истинска цветна къщурка :).
Сега, след като Лени го спомена, и на мен би ми бил интересен миниатюрен вариант ;).

~ Sophia ~ каза...

Such a great and fun idea!
Never even thought of the possibility to create a house out of that sketch! You sure rocked on this one!

/ Sophia

~amy~ каза...

wow...I absolutely love your take on the sketch...soooo pretty!!!

Rose каза...

how creative!! very pretty :)

Картичкофурии каза...

Прекрасна е. Толкова много ми харесва оригинала. Аз съм голям фен на всякакви малки джунджурийки.
А картичката е станала разкошна.
Благодаря ти за участието при Картичкофурии.

Pam каза...

Wow - so much work, and of course it's gorgeous!

bearkis каза...

Поздравления за участието в 365!!!

MicheleV каза...

Beautiful card - !

Nelly каза...

Много оригинална картичка!