септември 04, 2010

Малко усмивки от старите ленти, опс .. дискове

Днес сутринта ровейки за едни хартии, се натъкнах на едно мини кукле, което бях правила преди повече от две години, от там се присетих, че бях обещала на Нети да й покажа тези мини куклета и реших да се поровя за снимки на останалите няколко, които съм правила. Снимки така и не открих из всички дискове, които успях да намеря, с изключение на една единствена, което ми напомня, че е крайно време да си оправя архивата. Обаче се натъкнах на снимки на отново отдавна правени картички и реших да им изтупам и техния прах. Бяха серия, която бях направила в отговор на поръчка да направя "нещо", в което да бъде поставена есенцията "Българска роза". Та, естествено бях решила това "нещо" да са картички, в чиято композиция да е вмъкната тази есенцийка.
Снимките тогава правих съвсем набързо, на крак и естествено това рефлектира върху визията им и си личи. :)














А аз продължавам с търсенето на снимките и на другите куклета.

6 коментара:

Irena каза...

Смятам че са много идейни :)

Изпращам ти много усмивки, Рени :)

Ганима каза...

Стархотни!
Нищо им няма на снимките ;).
Чудесно се вписва мини шишенцето в картичките :).

Milena каза...

Ооо,Светле,разкощни са!Много са сладки,особено с тия шишенца...ароматни бижута.
Фаворити са ми седмата и осмата (дано не съм сбъркала,докато ги броя:))Амаи да съм,няма значение,те всички са уникални.

Chiges каза...

Безкрайно оригинални, както винаги :). Наистина имаш късмет не просто да харесваш работата си, но и да ти доставя удоволствие :).

bearkis каза...

Мислех,че ще успея да си избера фаворит,няма да стане,така че-моите поздравления за артистичната пространственост и хармонията във всички!

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Светле, уникални са тези картички с бг роза...много изпипани и красиви! Чудни! Добре, че ги показа.....А и предната е страхотна...супер.